Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Rene

Dit was mijn eerste bezoek aan Spa Zuiver en zeker niet mijn laatste. Het heeft een positieve indruk achter gelaten. Modern, strak en symmetrisch aangelegde Wellness langs een hoofdas waarbij het... Dit was mijn eerste bezoek aan Spa Zuiver en zeker niet mijn laatste. Het heeft een positieve indruk achter gelaten. Modern, strak en symmetrisch aangelegde Wellness langs een hoofdas waarbij het binnen gedeelte vloeiend over gaat naar het buiten gedeelte. Zelfs de aangelegde beplanting en de bakken langs deze as klopt helemaal volgens deze symmetrie. Er zijn maar weinig Wellness complexen die dit zo mooi strak hebben weten aan te leggen en dat is dit er een van.

Positieve punten tijdens je bezoek

Kloppende architectuur, het is er schoon, geen last van drukte, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten op het zonnige terras.

Verbeterpunten of suggesties

1. Geserveerde maaltijd porties in het restaurant was minimaal en mag best wat meer zijn. Ook het dessert met één bolletje doet mij meer denken aan een proeverij dan aan een echt dessert.
2....
2. Tijdsblok van maximaal 6 uur snap ik wel, maar voor mij als sauna liefhebber die vaak een hele dag wil gaan is het krap. Je kan beter de bezoeker een keuze geven. Langer blijven voor een meerprijs.
3. Meeste Wellness complexen hanteren maar één, hooguit twee badkleding dagen. Drie dagen is voor een sauna complex daarom m.i. overdreven.
4. Inschrijven via de website gaf nogal wat problemen en dat bleek niet aan de browser te liggen, want dat heb ik zelf kunnen testen.

José Buur

Heerlijk dagje ontspannen: mooie sauna’s, fijne massage, lekker eten

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel, mooie, rustige sauna’s. De vegetarische chef’s dish was erg lekker en zag er mooi uit.

Verbeterpunten of suggesties

Minder badpakkendagen en watertappunten.

Bosch

Incheck vriendelijk en goed geholpen, restaurant geweldig lekker eten goed drinken en betaalbaar, sauna met opgietend de gehele dag, gewoon geweldig lekker ontspannen, alleen de na handeling met... Incheck vriendelijk en goed geholpen, restaurant geweldig lekker eten goed drinken en betaalbaar, sauna met opgietend de gehele dag, gewoon geweldig lekker ontspannen, alleen de na handeling met betaling moet bij pinautomaat, is niet meer mogenlijk bij de kassa, tenzij met geld betaald word, als Services vind ik dat t ook mogenlijk moet blijven bij de kassa, tegelijk met betaling van uitrijden betaald parkeren.......dat was ff een min puntje

Positieve punten tijdens je bezoek

Ruimte genoeg, badpakken dag geweldig

Verbeterpunten of suggesties

Ook met pin bij de kassa laten

Jozef

Super genoten van de opgietingen en andere voorzieningen. Met een toppie “hoofd” opgieter.

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgietingen, sauna’s, Finse scrub.

Verbeterpunten of suggesties

Jammer, dat woensdag een badkleeddag is. Anders was ik ook op woensdag gekomen.

Paul Berghege

Spa zoals het bedoeld is

Positieve punten tijdens je bezoek

Uitstekende faciliteiten. Erg stijlvol. Heerlijk rustig, geen massale drukte. Perfect om volkomen te ontspannen.

Geen.

Max

Top

Positieve punten tijdens je bezoek

Goed geregeld, mooi en schoon

Verbeterpunten of suggesties

Afschaffen of minderen badkleding dagen, per direct afschaffen oefening bij CrossFit waarbij iemand een stang met gewichten optilt en die vervolgens neer gooit. Echt raar dat voor 2 of 3 man die... Afschaffen of minderen badkleding dagen, per direct afschaffen oefening bij CrossFit waarbij iemand een stang met gewichten optilt en die vervolgens neer gooit. Echt raar dat voor 2 of 3 man die trainen echt iedereen anders er last van moet hebben, dreunt door hele gebouw.

Heerlijke dag

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Veel ruimte door de Corona maatregelen, dat is prettig

Verbeterpunten of suggesties

Er waren gisteren veel gasten die het bordje met daarop het maximale aantal personen bordje niet lazen of negeerden.

Hans

Het is iedere keer weer een geweldige ontspanning.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het personeel is vriendelijk en professioneel.

Verbeterpunten of suggesties

Een koud water tappunten voor het vullen van je water flesje. Twee badkleding dagen is wel genoeg.

Kim

Hele fijne mooie sauna's. Zoveel diversiteit! En schoon. Vriendelijk personeel. Kortom alleen maar genieten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, vriendelijk personeel, veel verschillende soorten sauna's, mooie aangelegde tuin veel groen.

Verbeterpunten of suggesties

Tap punten voor flesjes water

Annelies

Van harte welkom