Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Silvia

Een fijne sauna, niet te druk en een goede sfeer. Het restaurant valt helaas erg tegen. Voor mensen die geen vlees eten is er weinig keuze qua lunch. Ook vind ik het restaurant erg prijzig. Voor... Een fijne sauna, niet te druk en een goede sfeer. Het restaurant valt helaas erg tegen. Voor mensen die geen vlees eten is er weinig keuze qua lunch. Ook vind ik het restaurant erg prijzig. Voor een droog broodje wordt 3,50 euro gerekend, een kop gemberthee kost 3,90 euro.

Positieve punten tijdens je bezoek

Hele fijne sauna, genoeg keuze in saunas

Verbeterpunten of suggesties

Het restaurant kan echt beter

Charly

Weer een heerlijke saunadag gehad bij Zuiver

Positieve punten tijdens je bezoek

- Grote keuze uit verschillende sauna's, lekkere whirlpools, opgietingen
- Fijn restaurant en mooi terras

Verbeterpunten of suggesties

- Zorg dat er meer normale saunadagen zijn. Nu is de keuze beperkt tot 4 dagen per week door de vele badkledingdagen.
- parkeerkosten zijn wel hoog

Weer een hele fijne dag bij Spa Zuiver. Goede service en de bediening/service in de horeca is top!

Positieve punten tijdens je bezoek

Groot aanbod en altijd goede service

Niets op aan te merken

Janice De Geir

Had a very relaxing day yesterday at Spa Zuiver. The facilities are excellent , steam rooms, saunas , hot tubs . Really enjoyed the swimming pool although , I think the temperature could be a... Had a very relaxing day yesterday at Spa Zuiver. The facilities are excellent , steam rooms, saunas , hot tubs . Really enjoyed the swimming pool although , I think the temperature could be a little warmer.

Positieve punten tijdens je bezoek

The " special" experience at 4.30pm in the Finnish sauna made our day. Also the cleanliness of the whole spa .

Verbeterpunten of suggesties

It would be good if there was free water available as in other spas .

Behrooz

Lekker dagje Spa natuurlijk bij Spa zuiver.

Lekker schoon

Verbeterpunten of suggesties

Ik heb last van wind, als ik buiten loopt.

Lex Marinus

Na lange tijd weer een heerlijk dagje Spa Zuiver. Alles was geweldig behalve de prijs. 20% hoger dan verleden jaar.Dat is een beetje veel. Nou ja, dan maar minder keren GENIETEN.

Positieve punten tijdens je bezoek

De medewerkers van het restaurant als vanouds TOP.

Prijzen aanpassen

Sharon

Ongezellig, eten heel matig, weinig ruimte in de wirlpools. Geef mij ford beemster

Nette kleedruimte

Verbeterpunten of suggesties

Als je aan het eten bent kijk je recht in de mensen hun kruis persoonlijk hoeft dat niet van ons. Als je zwemt in het grote bad ben je net een attractie iedereen op het terras kijkt naar je. Sfeer... Als je aan het eten bent kijk je recht in de mensen hun kruis persoonlijk hoeft dat niet van ons. Als je zwemt in het grote bad ben je net een attractie iedereen op het terras kijkt naar je. Sfeer is erg kil ook en de kaart om te eten erg beperkt

Corbey

Mooie ervaring!

Positieve punten tijdens je bezoek

Een mooie, ruime, goed verzorgde wellness en vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

Jammer dat er geen Badkledingdag in het weekend is, dan zouden we vaker kunnen gaan.

Eve

Jammer van de drukte

Vriendelijk personeel

Verbeterpunten of suggesties

Als er maar zo weinig mensen overal in mogen moet je minder mensen toe laten. Nu moest je overal voor wachten en hebben zelfs dingen overgeslagen die we wel graag gedaan hadden

Handigwerk

Heerlijke dag gehad fijne hamman
Alleen jammer dat er drie dagen met badpak zijn daar ga je niet voor naar de sauna

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede massage en scrub bij de hamman

Meer badpakloze dagen