Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Clare Jury

Always a lovely place to relax with a great selection of saunas, jacuzzis and a lovely swimming pool.

Positieve punten tijdens je bezoek

Good service and hygiene I enjoyed the pool, jacuzzis, saunas etc

Verbeterpunten of suggesties

Didn't find the duck starter I ordered that great. Bring back baguettes like crab and apple.

marjolein

Een heerlijke relaxte dag gehad met een fijne opgieting!
Een heerlijke relaxte dag gehad met een fijne opgieting!
Mbt de Corona maatregelen: mensen houden zich niet aan het maximaal aantal personen die in een sauna/ bad mogen. Er staat bijv 8 personen maar er gaan 12 personen in.

Ruime keuze aan sauna’s

Entreeprijs verlagen.
Bij de lunch grotere broodjes, het speltbroodje was erg klein, had daarna snel weer trek.

Jozef

Het was weer een heerlijke Spa Zuiver dag; geluk ? met het mooie weer. De voorzieningen waren voortreffelijk; toppers zijn de opgietingen en de andere groepsgerichte activiteiten. Lunch was... Het was weer een heerlijke Spa Zuiver dag; geluk ? met het mooie weer. De voorzieningen waren voortreffelijk; toppers zijn de opgietingen en de andere groepsgerichte activiteiten. Lunch was uitstekend; grote duim voor de gastvrijheid van alle medewerkers.

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgietingen en andere groepsgerichte activiteiten. De gastvrijheid van alle medewerkers. Lunch ? uitstekend.

Verbeterpunten of suggesties

Als daar ruimte voor is een zeezoutzwembad.

Tsveta

Just a perfect relaxing day!

Positieve punten tijdens je bezoek

Just perfect for a relaxed spa day.

More jacuzzis :)

Wil de Brave

Bij binnenkomst bij Spa zuiver werd ik vriendelijk ontvangen. De rest heb ik een fijne dag gehad en veel opgieten ritueels mogen beleven, wat een prima sauna meesters ik heb genoten. Wat een... Bij binnenkomst bij Spa zuiver werd ik vriendelijk ontvangen. De rest heb ik een fijne dag gehad en veel opgieten ritueels mogen beleven, wat een prima sauna meesters ik heb genoten. Wat een heerlijke dag. Ik raad het een ieder aan om een keer een dag Spa Zuiver te doen!

Fijn ontspannen buiten liggen

Verbeterpunten of suggesties

Ik ben allergisch voor veel dingen, en vind het jammer dat ik dan niets kan gebruiken wat eten betreft, omdat ik begrijp dat u niet met elk individu rekening kunt houden. ??

Bezoeker

Vorige week voor het eerst Spa zuiver bezocht, dit is zeker goed bevallen. Wij komen zeker terug.

- Goede hygiëne
- Mooi en overzichtelijk, geen massale bedoeling
- Redelijk rustig
- Eten en drinken in het restaurant

- Parkeerkosten
- vroeg van te voren geboekt en naar verschillende data’s gekeken, bijna op elke datum konden wij geen massage reserveren.
- Het was ons onduidelijk of we drinken van het...
- Parkeerkosten
- Het was ons onduidelijk of we drinken van het restaurant mee mochten nemen naar buiten, naar de ligbeden.

Altus

Onze favoriete spa!

Positieve punten tijdens je bezoek

Spa is mooi, rustig, ruim en goed verzorgd. Opgietingen zijn echt top!

Verbeterpunten of suggesties

Een paar tappunte om water te drinken.

Eva

Vond het behoorlijk druk gisteren. Veel animo voor de opgietingen e.d. waardoor je lang tevoren in de rij moest gaan staan en dan soms alsnog naast het net viste. Frustrerend. Ook startte een sessie... Vond het behoorlijk druk gisteren. Veel animo voor de opgietingen e.d. waardoor je lang tevoren in de rij moest gaan staan en dan soms alsnog naast het net viste. Frustrerend. Ook startte een sessie soms al wat eerder vanwege de drukte, waardoor je net te laat kwam en er voor niets rekening mee had gehouden. Waarom dan niet een tweede sessie erachteraan voor degenen die niet meer naar binnen konden?
De bubbelbaden binnen waren continu bezet, dus is niet gelukt daarin te gaan. Heel jammer.
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk waarom die vrij hoge toeslag is op badkledingdagen. Brengt wel veel geld in het laatje, denk ik. Voorheen kon ik nog wel op woensdag (enige dag dat ik naar de sauna kan) zonder toeslag terecht, maar dat kan jammergenoeg dus niet meer.

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie wellness. Ruime moderne opzet en vanalles aanwezig. Heerlijke opgietingen en andere sessies. Aangenaam verpozen.

Verbeterpunten of suggesties

Het zwembad zou van mij wel een graadje warmer mogen. Bij grote animo voor een opgieting o.i.d. graag een extra sessie erachteraan inplannen voor degenen die niet meer naar binnen konden.
Het zwembad zou van mij wel een graadje warmer mogen.
Miste een lekker geurtje in het kruidenbad (of was nauwelijks te ruiken).
De muziek in de muzieksauna staat veel te zacht; door de geluiden buiten de sauna is de muziek nauwelijks te horen, dus graag iets harder.
Woensdag weer geen-badkledingdag maken en hoge toeslag badkledingdagen verwijderen of verlagen.

Jessica

Viel toch tegen..

Mooie schone sauna

Verbeterpunten of suggesties

Wij konden in de ochtend reserveren, door de tijd sloten; maar je kon pas om 12:00 iets eten.. vind als je om 10:00 open gaat dat de keuken wel open moet zijn.. en wij hadden telefonisch contact... Wij konden in de ochtend reserveren, door de tijd sloten; maar je kon pas om 12:00 iets eten.. vind als je om 10:00 open gaat dat de keuken wel open moet zijn.. en wij hadden telefonisch contact gezocht met de vraag over een kado kaart die we hadden, was daar inwisselbaar geen enkel probleem, daar aangekomen wilden we de kaart inleveren (100€) en toen zei de dame aan de balie dat het niet kon! Beetje jammer!

Meijers

Super fijn verblijf gehad. Heerlijk ontspannen. Ik miste wel de shampoo en body lotion om dit luxe verblijf af te maken. Ook de ruimte van voor het föhnen van je haar kan wat uitgebreider. Verder... Super fijn verblijf gehad. Heerlijk ontspannen. Ik miste wel de shampoo en body lotion om dit luxe verblijf af te maken. Ook de ruimte van voor het föhnen van je haar kan wat uitgebreider. Verder kijk ik terug op een fijne dag.

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel verschillende sauna's, voor ieder wat wils.

Verbeterpunten of suggesties

Shampoo, body lotion, betere föhn/stijltang etc.