Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Jozef

Sympathiek dat we een lunchpakketje meekrijgen; echter jammer dat we zelf niets mogen meenemen vanwege de COVID maatregelen; hier had wat soepeler mee omgesprongen kunnen worden; Top dat de... Sympathiek dat we een lunchpakketje meekrijgen; echter jammer dat we zelf niets mogen meenemen vanwege de COVID maatregelen; hier had wat soepeler mee omgesprongen kunnen worden; Top dat de opgietingen er weer zijn; het is volop genieten; echter jammer dat de woensdag ook een badkleeddag is geworden. Hierdoor kom ik minder.

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgietingen zijn zeker een meerwaarde.
Gastvrouw/-heer is top.
De openhaard sauna wordt prima voorzien van hout ?.
Koude waterbaden zijn goed op temperatuur.

Verbeterpunten of suggesties

Op woensdag weer een gewone saunadag (dus geen badkleeddag).
Op woensdag weer een gewone saunadag (dus geen badkleeddag).
Als de COVID maatregelen weer opgeheven worden het restaurant weer geopend wordt. Trouwens vreemd dat de horeca gesloten is. Met de 1,5 meter zou het prima veilig kunnen.
Zoutzwembad wordt gemist.

Yvonne

Heerlijk en netjes

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, netjes en goed toezicht en ook goed geregeld met de sauna ruimtes aantallen mensen

Verbeterpunten of suggesties

Een of meer afdakjes in geval van regen

Eelco

Prachtige locatie en vooral de positieve houding van de opgieter is mij bijgebleven.

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgieting was heel plezierig door de sympathieke begeleider.
De corona maatregelen worden strikt nageleefd. Er wordt continu schoon gemaakt.

Verbeterpunten of suggesties

Jammer dat er ondanks de corona nergens koffie te verkrijgen is.

Eliza

Hoge aantal badkledingdagen waardeloos

mooie schone wellness

Verbeterpunten of suggesties

Het is natuurlijk van de zotte dat er inmiddels 3 van de 7 dagen zijn gereserveerd voor bezoek in badkleding. Een sauna complex hoort, om de wellness tot een maximum te ervaren, naakt te zijn. Dat... Het is natuurlijk van de zotte dat er inmiddels 3 van de 7 dagen zijn gereserveerd voor bezoek in badkleding. Een sauna complex hoort, om de wellness tot een maximum te ervaren, naakt te zijn. Dat er een badkledingdag is, prima. Eest was dat er 1, toen 2 en nu 3. Drie doordeweekse dagen dat je in een knellende bikini moet gaan rondlopen omdat een klein deel van de bevolking anders niet komt. Met als gevolg extra drukte tijdens de "naakt" dagen, zeker ook omdat daarvan al 2 in de drukke weekenden vallen (voor/na corona).
Volgens mij kunnen jullie het centrum beter geheel, fulltime, met badkleding verplicht maken, met alleen maar jongeren of bezoekers uit bepaalde culturen die niet naakt durven of willen lopen. Wat dat zijn de specifieke doelgroepen op die dagen.
Schaf het naakt gewon af in Spa Zuiver: dan weet je als bezoeker die naakt naar de sauna wil in elk geval dat je sowieso niet naar Spa Zuiver hoeft te komen.
Sorry, ik vind dit een belachelijke ontwikkeling en ga naar een andere sauna. Jammer.

Geen eigen drankjes meenemen op onvriendelijke onpersoonlijke manier van kennis gesteld. We konden het halve glas bij de kluisjes verder nuttigen en werden (bijna) tot daar geëscorteerd. Kortom... Geen eigen drankjes meenemen op onvriendelijke onpersoonlijke manier van kennis gesteld. We konden het halve glas bij de kluisjes verder nuttigen en werden (bijna) tot daar geëscorteerd. Kortom beschamend. Los van het wel If niet nuttigen van eigen drankjes met een bar gesloten vanwege Corona; kon deze jonge man het ook anders brengen - hij pakte het nog net niet uit onze handen.

Verder een top verblijf gehad.

Massage, Sauna bezoek

Positieve instelling personeel

Miranda

Was heerlijk en lekker rustig

Positieve punten tijdens je bezoek

Rustig, wordt goed met regels omgegaan, was weer ouderwets heerlijk

Verbeterpunten of suggesties

Handig om vooraf de betaal zuilen te vermelden en uit te leggen hoe en wat met inleveren van het betaalde bandje

Bou

Top sauna ,zeer Netjes en vriendelijke medewerkers

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon en netjes, vriendelijke medewerkers

Verbeterpunten of suggesties

Bij de overgieten staan de mensen zeer dicht op elkaar , hier moeten duidelijke lijnen staan

Nicolette

Onze lievelingspa. Goed onderhouden en schone spa. Ontspannen sfeer met mooie beplanting. Overzichtelijk en netjes. Één kanttekening, parkeren voor de deur is de afgelopen jaren verdubbeld in prijs,... Onze lievelingspa. Goed onderhouden en schone spa. Ontspannen sfeer met mooie beplanting. Overzichtelijk en netjes. Één kanttekening, parkeren voor de deur is de afgelopen jaren verdubbeld in prijs, evenals eten en drinken binnen.

Relaxte sfeer
Schoon
Goed onderhouden
Overzichtelijk
Mooie beplanting

Verbeterpunten of suggesties

Parkeren en horeca erg duur

Cisca

Een heerlijke ontspannende dag gehad

Positieve punten tijdens je bezoek

Dat alles open was tijdens de corona en er weinig mensen waren. Personeel was erg vriendelijk

Verbeterpunten of suggesties

Misschien iets meer keuze op de menukaart

Clare Jury

Good spacing and clear covid signs in the spa. I liked the free goodies bag with water, an apple and a muesli bar in it. A great place to relax from everything else.

Positieve punten tijdens je bezoek

Great saunas, love the pool, jacuzzis etc. Also nice to relax in the lounge upstairs. Like the new computer checkouts which are much quicker.

Verbeterpunten of suggesties

One way system in the pool so people can keep their distance. No underwater swimming as you often can't see people.