Eenvoud van reserveren
Restaurant
Service tijdens bezoek
Faciliteiten

Rene

Dit was mijn eerste bezoek aan Spa Zuiver en zeker niet mijn laatste. Het heeft een positieve indruk achter gelaten. Modern, strak en symmetrisch aangelegde Wellness langs een hoofdas waarbij het binnen gedeelte vloeiend over gaat naar het buiten gedeelte. Zelfs de aangelegde beplanting en de bakken langs deze as klopt helemaal volgens deze symmetrie. Er zijn maar weinig Wellness complexen die dit zo mooi strak hebben weten aan te leggen en dat is dit er een van.

Positieve punten tijdens je bezoek

Kloppende architectuur, het is er schoon, geen last van drukte, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten op het zonnige terras.

Verbeterpunten of suggesties

1. Geserveerde maaltijd porties in het restaurant was minimaal en mag best wat meer zijn. Ook het dessert met één bolletje doet mij meer denken aan een proeverij dan aan een echt dessert.
2. Tijdsblok van maximaal 6 uur snap ik wel, maar voor mij als sauna liefhebber die vaak een hele dag wil gaan is het krap. Je kan beter de bezoeker een keuze geven. Langer blijven voor een meerprijs.
3. Meeste Wellness complexen hanteren maar één, hooguit twee badkleding dagen. Drie dagen is voor een sauna complex daarom m.i. overdreven.
4. Inschrijven via de website gaf nogal wat problemen en dat bleek niet aan de browser te liggen, want dat heb ik zelf kunnen testen.

Score voor Spa Zuiver: 5/5
Beveel je Zuiver aan? Ja