Eenvoud van reserveren
Service tijdens bezoek
Faciliteiten
Arrangement/ entree

J van Polen

Na een heerlijke overnachting, 1 dag later er voor gekozen terug te gaan en dit nog eens te doen. Ondanks dat we het ontbijt wel wat minder vonden. Maar de spa was heerlijk! Op het terras tijdens de lunch verslikte mijn vriend (nog voor we iets hadden gegeten) zich doordat een vliegende mier in zijn keel vloog waardoor hij stikte en geen lucht kreeg. Hij liep rood aan, tranen liepen over zijn wangen en hij viel bijna flauw en van zijn stoel af omdat hij geen lucht kreeg, de paniek stond in zijn ogen. En dus ook in die van mij. Ik probeerde op zijn rug te slaan en dat hielp niet. Ik riep om hulp aan de man die in het restaurant werkte en 3 tafels verderop aan het serveren was. Hij keek me aan en kwam niet!!! Hij bleef vrolijk doorgaan met serveren.... Uiteindelijk kwam iemand van binnen van het personeel ons gelukkig wel helpen. Je staat erg hulpeloos als je zelf geen mobiel bij je mag hebben om eventueel 112 te kunnen bellen, het personeel om hulp vraagt en niemand komt. Een dikke dank je wel nogmaals naar de serveerster die ons van binnenuit kwam helpen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Spa is heerlijk, fijn zwembad.

Verbeterpunten of suggesties

Hang op sommige plekken in de spa (bij de nooduitgangen bijvoorbeeld) telefoons op. Iedereen moet in alle tijden zelf snel en direct 112 moeten kunnen bellen in een geval dat dit nodig is.

Vermeld op de site bij de aanbieding dat er een parkeerkaart van 21 euro nog bij de kosten komen.

Score voor Spa Zuiver: 2/5
Beveel je Zuiver aan? Nee