Mvr. de Koning

Fantastisch

Perfecte service en ontzettend blij met onze inzethorren met pollengaas! Super hele mooie kwaliteit ook.

Echt een aanrader!

B. Muskee

Prima werk geleverd. De zaak netjes afgehandeld. Schoon werk geleverd. Geen rotzooi achter gelaten.

Komen na wat ze zeggen.

T. Remmerswaal

Twee jaloezieën besteld.

Bianca

We hebben al meerdere keren bij Solano besteld, altijd op tijd geleverd, kwaliteit goed

goede kwaliteit

Henny van Deursen

Wisselvallig....heb nu 2x rolgordijnbesteld...in de bedrijfsinfo steld u..."na controle van uw bestelling,krijgt u van ons een levertijd datum".... mooi niet en de track en trace zouden via DPD... Wisselvallig....heb nu 2x rolgordijnbesteld...in de bedrijfsinfo steld u..."na controle van uw bestelling,krijgt u van ons een levertijd datum".... mooi niet en de track en trace zouden via DPD lopen...maar werden ...na veel gebel en onbekende info bij uw bezorglev. Door DHL , onaangekondigd,bezorgd (+14dgn ná bestelling)
Had ook nog de stomme pech de verkeerde breedtemaat (dikke vinger) aan u op te hebben gegeven, daarom ligt de zelfde bestelling wéér bij u.
MISSCHIEN KUNT U ME , NA ALLE HOBBELS,MATSEN DOOR 1XBEZORGKOSTEN TERUG TE STORTEN.?!
FIJNE PAASDAGEN.
WACHT UW BESTELLING EN REACTIE AF.
HENNY.
VALKENSWAARD.

Klantenservice , goed luisterend oor

Allart Pater

Goede communicatie en voortgang updates

Keurig en complete aflevering

Solano Wonen

Solano Wonen

Vriendelijk personeel en veel keus

Moksha

Super goede informatie
Altijd precies op maat

Goede service

A. Seetal

Uitmuntende kwaliteit en top service!

Paul Smit

Hele goede service in de winkel, men nam de tijd en goed advies. We waren erg tevreden . Levertijden waren wel
Lang maar het was het waard. Somfy moest wel iets hergeprogrammeerd maar dat is goed gegaan.

De tijd die genomen werd om
Ons te adviseren.