Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Moerman

Er kon op korte termijn al een afspraak gemaakt worden en toen later bleek dat een binnendeur niet goed sloot, was Bart direct de volgende dag weer ter plaatse om het alsnog goed te maken. Dikke... Er kon op korte termijn al een afspraak gemaakt worden en toen later bleek dat een binnendeur niet goed sloot, was Bart direct de volgende dag weer ter plaatse om het alsnog goed te maken. Dikke pluim.

Courtney

Helemaal top! Belde op zaterdag ochtend en hij was snel bij mijn woning. Bart deed zo de deur open en gaf nog een handige tip! Er tevreden, bedankt Bart.

Biba Advies & diensten VOF

Correct, snel en prijs die redelijk is.

Jyldyz Obozbekova

Ik ben zeer tevreden met de diensten van BIBA Advies & Diensten vof (Bart Borsboom). Hij is snel langsgekomen (binnen enkele minuten na mijn telefoontje), hij heeft mijn probleem met de voordeur... Ik ben zeer tevreden met de diensten van BIBA Advies & Diensten vof (Bart Borsboom). Hij is snel langsgekomen (binnen enkele minuten na mijn telefoontje), hij heeft mijn probleem met de voordeur professioneel opgelost en heeft daarnaast een goed advies gegeven over het verbeteren van mijn sloten/voordeur. Ik was aangenaam verrast met zijn klantvriendelijkheid, vakkundigheid en snelheid. Aan iedereen zou ik zonder twijfel BIBA Advies & Diensten aanbevelen.

Almere Buiten

Jyldyz Obozbekova

Ik ben zeer tevreden met de diensten van BIBA Advies & Diensten vof (Bart Borsboom). Bart kwam heel snel langs, loste mijn probleem met de voordeur en gaf een uitstekend advies over mijn... Ik ben zeer tevreden met de diensten van BIBA Advies & Diensten vof (Bart Borsboom). Bart kwam heel snel langs, loste mijn probleem met de voordeur en gaf een uitstekend advies over mijn slot/voordeur. Hij was daarbij heel vriendelijk, zakelijk en snel. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was met zijn vakkundigheid en klantvriendelijkheid. Zonder twijfels zou ik aan iedereen BIBA Advies & Diensten aanbevelen.

Almere Buiten

Diyandra Minguel

Slotenmaker was binnen enkele minuten aanwezig, en super snel het slot opengemaakt. Top service!

Willy

Ik heb een paar weken gewacht of het nieuwe slot goed werkte maar ben tevreden .

Johan

BIBA Advies is een aanrader, verstand van zaken en denkt mee met de klant.
Zou hem de volgende keer weer nemen.

almere

M.Tol bestuurder V.V.E. Boszicht II

Op een vroege zondagochtend had een van onze bewoners zich zelf buitengesloten en is zeer snel en zonder schade aan haar deur en slot zeer vakkundig geholpen door een zeer aardige monteur voor een... Op een vroege zondagochtend had een van onze bewoners zich zelf buitengesloten en is zeer snel en zonder schade aan haar deur en slot zeer vakkundig geholpen door een zeer aardige monteur voor een vooraf duidelijke normale prijs . Bij een mogelijk volgend keer ga ik zeer zeker deze firma insschakelen.

Bussum

Geert

Sleutel in het slot gelaten, deur dicht en stond buiten. Vorst, sneeuw, wind. Eerste 4 slotenmakers kwamen niet. Zaten vol of gingen de weg niet op met dat weer. BIBA gebeld, geen probleem en was er... Sleutel in het slot gelaten, deur dicht en stond buiten. Vorst, sneeuw, wind. Eerste 4 slotenmakers kwamen niet. Zaten vol of gingen de weg niet op met dat weer. BIBA gebeld, geen probleem en was er met een kwartier. Zonder schade weer de deur geopend. En de prijs....die viel ontzettend mee.