Prima service en tips!

Flexibel in tijd

Jeffrey & Gury

Vanochtend had ik mezelf in alle enthousiasme buitengesloten, en de sleutel aan de binnenkant van het slot laten zitten. Geen mogelijkheid om erin te komen. Direct gebeld met de Slotambulance, en... Vanochtend had ik mezelf in alle enthousiasme buitengesloten, en de sleutel aan de binnenkant van het slot laten zitten. Geen mogelijkheid om erin te komen. Direct gebeld met de Slotambulance, en een afspraak gemaakt. Ik kreeg een waar ik het in de tussentijd zelf mee kon proberen met de reservesleutel. Wonder boven wonder werkte dit ook! Uiteindelijk geen onkosten gemaakt alleen al door de vriendelijke hulp op afstand. Helemaal super!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was fijn om te horen dat dit meer mensen overkomt. Ik voelde me echt even dom, maar in de haast gewoon vergeten de sleutel eruit te halen aan de binnenkant.

€35 betaald voor een offerte, maar helaas heb ik deze nooit ontvangen. Er zou gekeken worden naar een oplossing om mijn raam veiliger open te kunnen zetten, dit zou verder uitgezocht worden. Helaas... €35 betaald voor een offerte, maar helaas heb ik deze nooit ontvangen. Er zou gekeken worden naar een oplossing om mijn raam veiliger open te kunnen zetten, dit zou verder uitgezocht worden. Helaas heb ik daar nooit meer iets van gehoord.

Reactie Slotambulance:

Beste, na uw review begrepen wij pas dat de offerte nooit goed de deur uit is gegaan. Via deze weg nogmaals onze excuses hiervoor. Onderhand heeft u deze van ons ontvangen.
Met vriendelijke...
De Slotambulance

I.

Direct beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Denken met je mee en geven goede en eerlijke informatie vooraf.

Karin

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer kort voor de verkoop van ons appartement kwamen we er achter dat de draai/ kiep deur naar het balkon kapot was. Op maandag ochtend 8.00 uur, 2 uur voor de inspectie met de nieuwe kopers, werd... Zeer kort voor de verkoop van ons appartement kwamen we er achter dat de draai/ kiep deur naar het balkon kapot was. Op maandag ochtend 8.00 uur, 2 uur voor de inspectie met de nieuwe kopers, werd er door Hans van Slotambulance een alternatief gevonden voor het kapotte onderdeel. Alles paste en werkte weer perfect. Bedankt voor deze geweldige service zelfs op een maandag ochtend!

Toon van den Berg

Er was bij mij s'avonds ingebroken en er moest een noodvoorziening gemaakt worden en dat gebeurde binnen anderhalf uur!

Beschrijf hier uw ervaring

Dat heb ik hierboven al beschreven!!

Snel en goed geholpen. Aardige, vakman

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, vakkundig. Niet goedkoop.

Sabrina

De slotambulance heeft ons heel goed geholpen! Eerlijk advies heeft onze deur weer geopend.

Imke

Wat een snelle service! Ik kwam thuis en blijkbaar had ik de sleutels aan de binnenzijde van het huis op alle deuren laten staan. Aangezien ze met geen mogelijkheid open gingen, toch even met de... Wat een snelle service! Ik kwam thuis en blijkbaar had ik de sleutels aan de binnenzijde van het huis op alle deuren laten staan. Aangezien ze met geen mogelijkheid open gingen, toch even met de Slotambulace gebeld. Voordat ze iemand sturen hebben ze me een kleine tip gegeven, waarmee ik eventueel zelfstandig de sleutels uit de deur kon krijgen. En ja hoor, het werkte! Ontzettend bedankt voor de service, zonder dat er meteen kosten aan komen!

J.H. Velthoven

Wat eengeweldige service .
Wat eengeweldige service .
De medewerkers die bij ons geweest zijn : Vaklui is een goed kenmerk ,hulpvaardig ,de vragen die we hadden , zijn heel fijn beantwoord en OP EEN PRETTIGE WIJZE VERHOLPEN.

Samen gevat :
Klantvriendelijk ,medewerkers ZEER hulpvaardig en Vakkundig.