Inrichting showroom
8.2/10

N. de Jong

Betrouwbaar en snelle levering

Vriendelijk, werken volgens afspraak, niet te duur.

Website bevatte onjuiste informatie, contact opgenomen, mdw heeft actie ondernomen en conform afspraak teruggebeld. Levering snel en op afgesproken moment, montage prima. Kosten realistisch.

Check goed de content op de website.

Super geholpen door mensen die wisten waar ze het over hadden!

Na lange tijd met rugklachten te hebben ging ik samen met mijn vrouw naar de winkel van Slaapspecialist van der Schuit en ben daar werkelijk enorm goed geholpen. Het advies kwam uit op een setje... Na lange tijd met rugklachten te hebben ging ik samen met mijn vrouw naar de winkel van Slaapspecialist van der Schuit en ben daar werkelijk enorm goed geholpen. Het advies kwam uit op een setje M-line matrassen en na er twee weken op te hebben gelegen zijn mijn rugklachten sterk verminderd. Ik kan deze winkel aan iedereen aanraden! Het personeel is zeer vriendelijk en weet waar ze het over hebben.

blijf zo doorgaan!

Zeer tevreden, zowel met de kwaliteit als ook met de service.

Vriendelijkheid, expertise, super service, zeer goede motage service.

Gewoon zo doorgaan.

Prima service, verkeerde levering snel en netjes opgelost.

Goede klachten afhandeling!

Duidelijke omschrijving over maten van bedden en kasten miste ik hier en daar .

Bij Slaapspecialist van der Schuit hebben wij ons bed gekocht. Een prachtig ledikant van zeer goede kwaliteit. Tijdens het maken van de keuze werden wij goed geholpen. Er werd veel tijd voor ons... Bij Slaapspecialist van der Schuit hebben wij ons bed gekocht. Een prachtig ledikant van zeer goede kwaliteit. Tijdens het maken van de keuze werden wij goed geholpen. Er werd veel tijd voor ons genomen en er werd fijn deskundig advies gegeven. Er werd aandacht besteedt aan alles wat er bij het bed nodig was, super fijn! Topwinkel!

De adviseurs hebben echt aandacht voor de klant, ook werd er super de tijd voor ons genomen. Het is fijn dat er aandacht is voor het hele plaatje wat bij een ledikant kwam kijken. Een echte aanrader.

Ik heb een Mline matras gekocht bij Slaapspecialist van der Schuit. Bevalt uitstekend!

Mooie website, duidelijk, en goede informatie.

Zo door blijven gaan!

Van Soldt

Prima service en een snelle levering. Ook over de prijs werd niet moeilijk gedaan, toen het op internet goedkoper was dan hetgeen we uiteindelijk kozen, kregen we de matrassen voor dezelfde prijs.

Een zeer vriendelijke meneer aan de telefoon die echt met je in overleg ging en doorvroeg over wat het best bij ons zou passen. Daardoor werd de keuze toch net iets anders en duurder, maar we... Een zeer vriendelijke meneer aan de telefoon die echt met je in overleg ging en doorvroeg over wat het best bij ons zou passen. Daardoor werd de keuze toch net iets anders en duurder, maar we kregen de matrassen wel voor dezelfde prijs.
Ook kussens en tijk werden gratis meegeleverd. Super.
Snelle levering.

De website werkte niet helemaal en we konden niets bestellen op dat moment. Vandaar het telefonisch contact

Karen Boodt

Goed en uiterst behulpzaam

Alles was in orde, alleen niet alle producten waren op de website aanwezig

Blijf zo doorgaan!

Goede voorlichting