Inrichting showroom
8.2/10

Wij zijn hier zeer goed geholpen. Via internet kwamen we bij Van der Schuit terecht, nadat we elders een ledikant hadden gezien die we graag wilden hebben. De kledingkast die bij het bed hoorde, was... Wij zijn hier zeer goed geholpen. Via internet kwamen we bij Van der Schuit terecht, nadat we elders een ledikant hadden gezien die we graag wilden hebben. De kledingkast die bij het bed hoorde, was echter te breed voor onze slaapkamer. In een andere winkel in Utrecht zei men dat we dan maar een andere kast moesten kiezen. Bij Van der Schuit nam de verkoper wel echt de tijd voor ons. Hij heeft zelfs nog met de vertegenwoordiger van de fabrikant gebeld om de alternatieve mogelijkheden te bespreken. Dankzij deze inspanning hebben wij nu een kledingkast met dezelfde kleur en hetzelfde hout als ons bed.

Uitstekende klantenservice: men neemt de tijd en denkt actief mee; de verkopers zijn sympathiek en de sfeer is ontspannen; op de website staan genoeg foto's om een goed beeld te krijgen van het... Uitstekende klantenservice: men neemt de tijd en denkt actief mee; de verkopers zijn sympathiek en de sfeer is ontspannen; op de website staan genoeg foto's om een goed beeld te krijgen van het product (dit in tegenstelling tot sommige andere zaken).

De parkeerruimte voor de deur is beperkt, maar misschien heb ik eventuele andere parkeerruimte over het hoofd gezien.

Niet van toepassing

Er werd goed gekeken naar de lighouding bij de proefligging

Geen verbeterpunten.

R.Vieth

Goed geholpen bij aanschaf boxspringbed.

Gedegen kennis en goede uitleg.
Bed werd afgeleverd en netjes geplaatst.

Goede service, snelle levering

Uitgebreid de tijd nemen om tot juiste keuze matras te komen, meedenken met de klant.

Nee

Th. de Geest

Zeer goede ervaringen. Persoonlijke benadering, luisteren naar de klant.

Meedenken, niet iets aanpraten.

de snelheid en accutarese

nvt

Sandra Bos

Top! Fijne mensen en prima afhandeling!

Prima persoonlijke benadering!

Ed

Goede ervaring, goed advies met duidelijke uitleg. goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede service

service en voorlichting

Xandero

Was hier nog nooit geweest maar op iemands advies naar deze zaak gegaan, Werd hier deskundig geholpen op een vriendelijke manier.

Men laat de klant centraal staan, maar houd het doel voor ogen waar men samen met de klant naar toe wil werken. Niet opdringerig !

Nu even niet .

Een ledikant gekocht in de winkel. Ik kreeg een persoonlijke rondleiding, werd heel vriendelijk bejegend en het product werd prima geleverd.

Goede service
Mooie producten