Inrichting showroom
8.2/10

Communicatie was prima en ook in de winkel goed geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je, dat is een fijne ervaring.

Nemen de tijd voor hun klanten en zorgen ervoor dat je echt tevreden bent met je aankoop.

Iets meer informatie tijdens looptijd van de bestelling via de mail is fijn. Vooral wanneer de levering toch iets langer duurt dan verwacht.

Prima bedrijf. Goede service en levering

Diana

Prettig bedrijf. Goede voorlichting en matrassen volgens afspraak geleverd. Een aanrader voor iedereen die een nieuw slaapsysteem wil kopen.

Colle

Zeer goede service. S'ochtends bed besteld. Zelfde avond nog geleverd. Fantastisch.

Service en snelle levering

Nvt

Levering onvolledig ... ik wacht op de onderdelen . De dame aan de telefoon was super vriendelijk en gedienstig. Maar kon ook maar enkel doen wat in haar mogelijkheden lag. Ik wacht nu af. Ben wel... Levering onvolledig ... ik wacht op de onderdelen . De dame aan de telefoon was super vriendelijk en gedienstig. Maar kon ook maar enkel doen wat in haar mogelijkheden lag. Ik wacht nu af. Ben wel teleurgesteld in het bed die gebruikschade heeft en waarvan ik vermoed dat het een showmodel is ipv een nieuw.

Vriendelijk

Niets op aan te merken.

niet opvallend

nee

Hr. en Mevr. Schreurs

Uitstekende service. Goed advie met juiste matrassen. Keurig tijdige levering. Wordt veel gedaan om als klant het gevoel krijgt dat je goed en met eerlijk advies een goede aankoop doet. ???

Goede begeleiding en ingegaan op je wensen. Tijdige levering met uitstekende matrassen. Slapen comfortabel en uitstekend.

Geen.

Prima, duidelijk en snel

Duidelijke website

Bij levering zou er een kwartier van te voren worden gebeld, helaas is dit niet gebeurd waardoor de chauffeur moest wachten.

Positieve ervaring!

Er wordt goed meegedacht, je krijgt niet het gevoel dat er een product opgedrongen wordt.

Gemoedelijk
Eerlijk

Service
Ongedwongen
Goede uitleg

Geen aanvulling maar aanvulling over leveringssnelheid
Er wordt duidelijk aangegeven wat de levertijd zal zijn
Dus dat is correct