Inrichting showroom
8.2/10

Vriendelijke en kundige verkoper die weet waar hij het over heeft.

Veel inhoudelijk nuttige informatie, snelle levering.

goed geholpen in de winkel

Aandacht voor hetgeen de klant vraagt en hier ook een oplossing voor zoeken.

op dit moment niet.

Nee

Online besteld alles goed en snel geregeld

Nvt

nvt

nvt

Klantgericht bedrijf.

Reageert alert en servicegericht op vragen.

De klant informeren over de verwachte levertijd na ongeveer 3 weken zou prettig zijn.

P vd most

Ik belde over een kussen, dat ik wilde bestellen....het was op voorraad en dus bestelde en betaalde ik het op de site
Na een tijdje ontving ik een mail dat het kussen niet op voorraad...
Na een tijdje ontving ik een mail dat het kussen niet op voorraad was...en dat het einx nov. Opgestuurd zou worden. Begin dec. Gebeld omdat ik het nog steeds niet ontvangen had....:bleek fout in het systeem
Ik was niet echt tevrexen met de service omdat ik na mijn belletje in de ochend v dec. Teruggebeld zou wotden, maar hoorde niets en moest dus tegen de avond weer bellen.

Zie boven

Pythagoras

Begin overleg was prettig. De communicatie daarna zakte in het moeras. Moest zelf steeds bellen over de levertijd, die ook steeds verder doorschoof. Terug bellen is niet de sterkste kant.
Heb...
Heb nooit de website gebruikt.

Prijsonderhandeling

Communicatie

Tevreden klant

Zeer vriendelijke en ter zake kundige verkoper. Prima levering, gemakkelijk te bereiken, ook telefonisch.

Er werd veel tijd uitgetrokken voor het uitproberen van diverse matrassen.

fam van Driel

We zijn op correcte wijze behandeld. De verkoper had ruime ervaring inzake produkt kennis etc.Ze namen voldoende tijd om tot een overeenkomst te komen. Prima.

De tijd die er voor is gebruikt was ruim voldoende om eea aan te schaffen.

Iets meer tijd nemen bij levering ter plaatse.