Inrichting showroom

goed

1 ding als de bezorgergs later komen als afgesproken even een telefoontje

Hanny van varik

Goede ervaring klantvriendelijk
Bezorgt op de afgesproken datum
Heerlijke boxspring heel blij mee

Ze nemen echt de tijd om je alles uit te leggen en uit te laten proberen

Geen verbeter tips

melanie schram

Prim product voor een hele scherpe prijs.

Bij contact, vriendelijk en accuraat antwoord.

Als de bestelling vertraging oploopt omdat het bij de groothandel moet worden besteld zou een mail van jullie uit op prijs worden gesteld, nu moest ik er zelf achteraan.

Goede, betrouwbare dienstverlening.

Klantenservice (per chat) is goed bereikbaar en zeer behulpzaam.
We vroegen om een latere levering i.v.m. verhuizing en dit was geen probleem.

De lattenbodems pasten niet in het bed frame. Het bed was 180x200 en de lattenbodems (ikea) 90x200, maar door schroeven in de hoeken van het frame paste dit niet. Hierdoor moesten we een paar cm van... De lattenbodems pasten niet in het bed frame. Het bed was 180x200 en de lattenbodems (ikea) 90x200, maar door schroeven in de hoeken van het frame paste dit niet. Hierdoor moesten we een paar cm van onze lattenbodems afzagen. In de beschrijving zou ik dus een exacte afmeting van de lattenbodem vermelden.

Ron

Positief

prijs kwaliteit

actuele voorraad zichtbaar maken, info naar klant kan beter.

Alles is verlopen zoals afgesproken! Duidelijke communicatie. De kast die we besteld hadden was ook precies zoals we verwacht hadden.

Open communicatie, duidelijk verwachtingen

Van beerd

Goede hulp. Helaas geen fijn bed gekocht. Dus het bed wat we hebben aangekocht past niet bij ons.

vriendelijk, makkelijke gesprekspartner. Denkt goed mee.

Als mensen tevreden zijn met een merk.... bij dat merk blijven. Nu hebben we een B merk gekocht ipv A merk en hebben we onze ouder toppers weer bovenop gelegt ipv rugklachten.

Mijn ervaring met Slaapspecialist van der Schuit is uitstekend. Het bedrijf heeft in korte tijd een m-line boxspring geleverd en geïnstalleerd. Bestelling vond plaats zonder aanbetaling.

Snelle levering, betrouwbaar, geen aanbetaling.

Geen verbeterpunt.

L. Kanis

Kasten waren prima. Zat alleen een putje in de deur. Dit is prima opgelost door de Slaapspecialist. Dank daarvoor

M. van Zelst

Na een teleurstellende ervaring bij een andere beddenzaak, naar Van der Schuit voor toch maar een nieuw matras. Er werd goed geluisterd naar de specifieke eisen die ik aan der matras stelde. Alle... Na een teleurstellende ervaring bij een andere beddenzaak, naar Van der Schuit voor toch maar een nieuw matras. Er werd goed geluisterd naar de specifieke eisen die ik aan der matras stelde. Alle tijd om rustig de diverse mogelijkheden uit te proberen. Ben zeer tevreden met de uiteindelijke aankoop.

Zie boven