Inrichting showroom
8.2/10

Wijers

Super service! Onlangs klacht gemeld van defect overtrek. Kosteloos geheel nieuwe gekregen met behoud van oude.

Super service

Nee

Voor de eerste keer kennisgemaakt wat goed bevallen is door het duidelijke verhaal bij aanschaf matrassen.

Er wordt goed gekeken naar welk matras bij je past, waarbij je alle tijd krijgt om te liggen op de proefmatrassen.

Kees de Jong

Uitstekende nuchtere voorlichting, tijd en aandacht voor de klant.

productkennis en overdracht hiervan, geen opgeklopte verhalen. Uitstekende service na aflevering.

Blijf deze kaart spelen met alle medewerkers, de reputatie via de mond tot mond reclame is uitstekend.

Fam.Schellekens

Goed advies,vriendelijk geholpen.

Ja er werd goed aangevoeld wat we zochten.

Niet echt.

In de buurtsuper waar we vroeger kwamen voor onze dagelijkse boodschappen hebben we nu een bed gekocht. Een heel ander product maar daar waar de dagelijkse boodschappen nodig zijn om te leven is... In de buurtsuper waar we vroeger kwamen voor onze dagelijkse boodschappen hebben we nu een bed gekocht. Een heel ander product maar daar waar de dagelijkse boodschappen nodig zijn om te leven is het bed dat we aangeschaft hebben, nodig om goed uit te rusten. In een gemoedelijke sfeer met persoonlijke aandacht en voorzichtig aftasten waar de vraag ligt, zijn we uitstekend geadviseerd. Wat een verademing met de grote prijsvechters.

Persoonlijke aandacht
Professionaliteit en veel kennis over de aanwezige merken

Het bedrijf verdient nog meer marketing, mag gezien worden.

Mark & Jolanda

Wij hebben hier onze Avek Boxspring Noflik State gekocht

Dit 'kleine' bedrijf is GROOTS tav hun klanten. Uiterst vriendelijk en nemen uitgebreid de tijd om je goed te adviseren. Uitstekende service en komen hun afspraken na. Alles wordt conform afspraak... Dit 'kleine' bedrijf is GROOTS tav hun klanten. Uiterst vriendelijk en nemen uitgebreid de tijd om je goed te adviseren. Uitstekende service en komen hun afspraken na. Alles wordt conform afspraak en goed ingepakt geleverd, vakkundig door zeer vriendelijke monteurs in elkaar gezet en verpakkingsmateriaal wordt netjes mee retour genomen.
Wij raden Slaapspeialist Van der Schuit zeer zeker aan!

Geen verbeterpunten

H.Callemeijn

Nadat we 2 rauch rasant kasten besteld hadden werden deze mooi op tijd geleverd . dachten wij dan bij het monteren van de kasten bleek het te gaan om een kast. De 2 de was vergeten. Na telefonisch... Nadat we 2 rauch rasant kasten besteld hadden werden deze mooi op tijd geleverd . dachten wij dan bij het monteren van de kasten bleek het te gaan om een kast. De 2 de was vergeten. Na telefonisch contact te hebben gehad en de diverse excusses aan de andere kant van de lijn werd ons de 2 de kast op tijd en correct geleverd. Deze ervaring hebben wij zeer op prijs gesteld.

ze doen wat ze beloven. Op tijd leveren en alles zeer zorgvullig inpakken.

Voor ons niet van toepassing

Marco

Goed advies

Slaapspecialist van der Schuit geeft goede informatie over de producten, vriendelijkheid ten top en snelle, en zeer goede levering. Afspraken nakomen staat hoog in hun vaandel.