Diana van Eeenbergen

We verbleven in skichalet Belmonte in Sankt Anton am Arlberg. Zeer ruim skichalet met mooie kamers en direct bij het centrum en op klein stukje lopen van de piste en skiliften. Op één dag geen... We verbleven in skichalet Belmonte in Sankt Anton am Arlberg. Zeer ruim skichalet met mooie kamers en direct bij het centrum en op klein stukje lopen van de piste en skiliften. Op één dag geen hapjes na het skiën gekregen, dat was wel jammer. Bleek dat de chaletstaf een lekke band met hun auto had en niet op tijd terug in het skichalet kon zijn. Dus daar konden ze ook niets aan doen. Ze compenseerde dat wel weer met hun vrije dag. Daar waren we heel blij mee. Al met al een top chaletstaf, top chalet en top organisatie.

Er was een klein probleempje zoals je kunt lezen in onze beoordeling, maar het werd zeer goed opgelost. Ruimschoots werden we gecompenseerd.

Een aantal dagen in Skichalet Alpenstern in Kaprun verbleven en dit is uitstekend bevallen. Zeer gastvrij ontvangen en prima verzorgd deze dagen door Jan en Jacqueline. Ze weten een mooie sfeer... Een aantal dagen in Skichalet Alpenstern in Kaprun verbleven en dit is uitstekend bevallen. Zeer gastvrij ontvangen en prima verzorgd deze dagen door Jan en Jacqueline. Ze weten een mooie sfeer neer te zetten en geven handige tips over het verblijf in Kaprun. Eten was uitstekend en chalet was verder keurig en ruim. Ligging is uitstekend, centraal in Kaprun, met een bushalte op 10 meter lopen, voor als je bijvoorbeeld naar iets verder gelegen skigebied wil. En vergeet niet aan Jan te vragen naar het mysterie van de burcht in Kaprun....

Ligging, catering, hygiëne, omgeving.

Natasja van Aalten

Alweer vorige winter dat we in skichalet La Grande Sassière in Châtel geweest waren in januari. Het was perfect. De sneeuw, het chalet, het eten, alles!

Het concept spreekt ons zeer aan. Heerlijk vakantie en geen gedoe met boodschappen doen en huishouding.

Ingeborg Horvers

Heel gezellig was het. Mooi chalet (Blanchot in Les Menuires), heerlijk eten, aan de piste, bij de liften, goede après-ski. Tsja, wat wil een wintersportliefhebber nog meer? Ga zo door Skichalets.

Alles was heel goed geregeld.

Cees van Ruth

Mooi huis (chalet Blanchot in Les Menuires) met een perfecte ligging zo aan de piste. Mooi ook dat Reberty Village. Er is een goed adres vlakbij het chalet waar je lekker kunt eten tijdens de... Mooi huis (chalet Blanchot in Les Menuires) met een perfecte ligging zo aan de piste. Mooi ook dat Reberty Village. Er is een goed adres vlakbij het chalet waar je lekker kunt eten tijdens de lunch. We hadden Mikki en Michael als chaletstaf en zij waren fantastisch. We hadden begrepen dat de chaletstaf die de eerste week het chalet runde niet goed was. Zij zijn dan ook vervangen. Misschien had de beoordeling die niet goed was betrekking op die chaletstaf. Want bij ons was alles perfect!

Lilian Rotmans

Het was weer heel gezellig met elkaar. Veel gelachen en geskied.

Pascal van Ruth

Zaten in chalet Blanchot in Les Menuires. Mooi chalet en het ligt prachtig aan de piste. Catered chalet concept was heel goed. Onze chaletstaf was geweldig, nogmaals bedankt Michael en Mikki.

Was heel goed allemaal. Bedankt en tot de volgende keer.

Jaap

Was weer heel leuk, als vanouds. Boeken al jaren met skichaletsnl en altijd is het goed verzorgd. Ga zo door, zal ik maar zeggen.

Pascale

We zijn afgelopen winter naar Frankrijk gegaan, naar Les Menuires, naar chalet Blanchot. Het was ons zeer goed bevallen. Goed gegeten en het huis ligt op de piste. Echt super.

Karin van Gemert

Het was heel goed. Het chalet Blanchot ligt gewoonweg op de piste. Geweldige ligging. Je ski's trek je aan bij het chalet en je komt ook weer terug op je ski's bij het chalet. De jacuzzi is ook... Het was heel goed. Het chalet Blanchot ligt gewoonweg op de piste. Geweldige ligging. Je ski's trek je aan bij het chalet en je komt ook weer terug op je ski's bij het chalet. De jacuzzi is ook heerlijk. Staat aan de rand van de piste. Echt een hele mooie ervaring. We kunnen ons dus niet vinden in de eerdere negatieve ervaring op Zoover van andere gasten. Wellicht iemand die nooit tevreden kan zijn. We boeken al jaren bij Skichalets en we zijn zeer tevreden altijd. De chaletstaf is altijd heel aardig en koken top. Omdat we het allemaal zo goed vinden hier, hebben we voor komende winter weer een week geboekt. Tot dan!!!