Karen Mouws

Met 12 pers. in dit chalet een top weekje gehad in skichalet Denng in Gerlos. Twee woon/leefkamers en huis ligt heerlijk rustig en zo ben je bij de lift/piste en centrum. Vorig jaar hadden we een... Met 12 pers. in dit chalet een top weekje gehad in skichalet Denng in Gerlos. Twee woon/leefkamers en huis ligt heerlijk rustig en zo ben je bij de lift/piste en centrum. Vorig jaar hadden we een ander chalet met jacuzzi op de piste van Skichalets, dat had deze niet, maar ja… je kan niet alles hebben haha. Tot volgende winter!

Fijn huis, mooie en rustige ligging en niet ver van alles.

Victoria Grevendonk

Waren met een groep van 19 personen. Medewerkers gastvrij, behulpzaam en klantvriendelijk. Pistes voor je deur en voor elk wat wils. Gewoonweg, geweldig.

Geweldige week gehad

Alphons Westra

Door Rob en Monica een heerlijke week gehad, zij hebben hele goede maaltijden bereid en we kregen nog extra dingetjes bij het ontbijt. Lekker ook de sauna in het huis. We waren met een grote groep... Door Rob en Monica een heerlijke week gehad, zij hebben hele goede maaltijden bereid en we kregen nog extra dingetjes bij het ontbijt. Lekker ook de sauna in het huis. We waren met een grote groep en dit huis heeft meerdere ruimtes en het is heel ruim van opzet.

Goede verzorging en groot huis

Eva Vervaet

Vanmorgen gebeld of we hier iets zouden willen posten. Graag zelfs! Chalet Helvetia is beste plek in Sankt Anton en de beste gastheer en gastvrouw die je maar kunt bedenken. Bedankt hoor Pim & Thea... Vanmorgen gebeld of we hier iets zouden willen posten. Graag zelfs! Chalet Helvetia is beste plek in Sankt Anton en de beste gastheer en gastvrouw die je maar kunt bedenken. Bedankt hoor Pim & Thea voor alles. Wat we al zeiden tegen jullie bij vertrek, tot volgend jaar weer bij jullie.

Betere locatie van een chalet in St. Anton is niet te vinden.

Marjo Deckers

Met collega’s hier verbleven. Aurora was echt een toplocatie. Staf Megan en Ryan, klinken Engels, maar zijn Belgisch, heel gastvrij en heerlijk bij hen gegeten. Beslist een aanrader.

Was weer goed!

Kris Bijlsma

Aardige kookploeg (Bas & Eline) en deden alles voor ons. Chalet, vlakbij piste. Après-ski is super hier. Jammer was dat op dag één er iemand een griepje kreeg en gelukkig maar één daagje thuis moest... Aardige kookploeg (Bas & Eline) en deden alles voor ons. Chalet, vlakbij piste. Après-ski is super hier. Jammer was dat op dag één er iemand een griepje kreeg en gelukkig maar één daagje thuis moest blijven.

Aan Bas en Eline als chaletstaf heb je toppers in huis.

Carola van Duivenboden

In één woord: ‘geweldig’. Pim en Thea zijn ervaren, aardig, gezellig en enthousiast en werken al meerdere jaren voor skichalets als chalet hosts. Met liefde en passie worden de maaltijden bereid en... In één woord: ‘geweldig’. Pim en Thea zijn ervaren, aardig, gezellig en enthousiast en werken al meerdere jaren voor skichalets als chalet hosts. Met liefde en passie worden de maaltijden bereid en komt er iets heerlijks en verrassends op tafel iedere avond. De ligging is TOP!!! Er is geen chalet te vinden met een betere locatie zo gelijk bij de liften en pistes. Ook veel dank aan het team van Skichalets in Nederland voor het vele regelen.

Staf die echt heerlijk kookt.

Kay Verlinden

Wat een top stel, Bas & Eline. Alleraardigst en verzorgend. We hebben het top bij jullie gehad. Namens de hele bubs, nogmaals hartstikke bedankt en zeker tot volgend jaar. Dan boeken we al voor de... Wat een top stel, Bas & Eline. Alleraardigst en verzorgend. We hebben het top bij jullie gehad. Namens de hele bubs, nogmaals hartstikke bedankt en zeker tot volgend jaar. Dan boeken we al voor de negende keer bij Skichalets.

Gezellig skichalet, goede chaletstaf, heerlijk eten.

Chelline Oerlemans

Verwend zijn we door Pascale en Gé. Dit zijn echte horecamensen. En werkelijk heerlijk gegeten en veel gelachen, da’s ook belangrijk op vakantie. En over de ligging hoeven we het niet te hebben... Verwend zijn we door Pascale en Gé. Dit zijn echte horecamensen. En werkelijk heerlijk gegeten en veel gelachen, da’s ook belangrijk op vakantie. En over de ligging hoeven we het niet te hebben meer, want zoals iedereen schrijft is dat meer dan top. Boven op de berg en op de piste. Kon werkelijk niet beter!

Op en top ligging.

Babette van Ittersum

Prachtig en rustig gelegen chalet met een heel mooi wijds uitzicht. Het ligt in een rustig gedeelte van Gerlos met een prima verbinding met het skigebied. Ook voor mensen die niet skiën een heel... Prachtig en rustig gelegen chalet met een heel mooi wijds uitzicht. Het ligt in een rustig gedeelte van Gerlos met een prima verbinding met het skigebied. Ook voor mensen die niet skiën een heel goed uitgangspunt voor prachtige wandelingen die starten bij het skichalet. Vraag de Oostenrijkse eigenaresse Evi er maar om ze weet de mooiste plekjes. Ze woont naast het chalet. Onze staf Maaike was helemaal geweldig. Ze heeft er alles aan gedaan om van onze vakantie een succes te maken. Alles van schoonmaak tot haar heerlijke eten was van top tot teen verzorgd. Kortom, 100% aan te bevelen!

Heerlijk rustige ligging en geweldige catering door Maaike.