Een week in catered chalet in Chatel met de hele familie ( 6 volw , 6 kinderen): wat een feestje. Geweldig huis met jaccuzi op het balkon, en overheerlijk eten door chaletstaf Robbert. Uitgebreid... Een week in catered chalet in Chatel met de hele familie ( 6 volw , 6 kinderen): wat een feestje. Geweldig huis met jaccuzi op het balkon, en overheerlijk eten door chaletstaf Robbert. Uitgebreid ontbijt, een afternoontea+borrel na het skiën, gevolgd door heerlijk 3 gangen diner. Met alle wensen werd rekening gehouden . Wij willen nooit meer anders:)

Alles is prima geregeld, het concept met gehele maaltijden dagelijks is een aanrader vooral voor
gasten met jonge kinderen is het de rust die je goed kunt gebruiken op vacantie !!!

De chaletleiding is zeer klantvriendelijk en deskundig om de gast metvan alles te helpen
zoals met lessen,skipassen en andere ski-informatie.
Kortom een top vacantie voor onze familie...
zoals met lessen,skipassen en andere ski-informatie.
Kortom een top vacantie voor onze familie !!!!!!

Fokko en Lydia

Grand Pares is top!

Uitstekende verzorging. Jan en Lenie doen hun best het de gasten naar de zin te maken.
Ontbijt, snacks en dinner zijn erg goed en doen niet onder voor een goed restaurant.
Alles is...
Alles is netjes en schoon.
Interieur is gedeeltelijk gerenoveerd (meubels, sanitair) , matrassen kunnen beter.
Fraaie locatie, dicht bij lift en pistes. Rustige pistes vergeleken bij Val d'Isere en Tignes.
Aanrader voor beginners.
Goede sneeuwkwaliteit door hoogte.

Top lokatie, top appartement en top verzorging

Erna

Wintersport zonder zorgen

Prima week gehad in Wagrain. Ligging accomodatie met bushalte voor de deur is heel plezierig. Het plaatsje is klein maar dat maakt niet uit als je met de hele familie op wintersport bent. Gastvrouw... Prima week gehad in Wagrain. Ligging accomodatie met bushalte voor de deur is heel plezierig. Het plaatsje is klein maar dat maakt niet uit als je met de hele familie op wintersport bent. Gastvrouw Bianca heeft goed voor ons gezorgd en het diner in restaurant was ook goed. Uitgebreid Skigebied .

Iris Meeuwsen

Geen zorgen over opruimen of afwas.

Geen zorgen over opruimen of afwas. Als je 's middags terugkomt komen de geuren van heerlijke zoetigheden en thee en koffie je tegemoet.

Annelien Langerijs

Ideaal met vrienden en familie

De ligging bij Ischgl maakt chalet Ruhestein echt geweldig. Een chalet met cateringservice is echt super om te boeken met vrienden en familie.

G. van Pruissen

Heerlijke luxe

Heerlijke luxe waarbij zowel het ontbijt als het diner volledig voor je verzorgd worden.

M. Reitsema

Vorige winter was het top en nu weer.

Vorige winter voor het eerst kennis gemaakt met skichalets en toen was het uitstekend bevallen. We waren benieuwd of dit weer het geval was en ja hoor het was nu ook weer super. Voor ons geen hotel... Vorige winter voor het eerst kennis gemaakt met skichalets en toen was het uitstekend bevallen. We waren benieuwd of dit weer het geval was en ja hoor het was nu ook weer super. Voor ons geen hotel meer, maar een catered chalet.

José Lotgering

Ski chalet Alpenstern in Kaprun is heerlijk ruim van opzet. Top staf.

Weer een super ervaring bij Jan en Jacqueline. Ze zijn echt toppers. Bedankt voor de goede zorgen en bovenal voor het hele lekkere eten. Top verzorging was het weer. Tot volgende winter.