Marion van Hoof

Kunstof kozijnen met rolluiken laten plaatsen, ziet er top uit. Voordeur is nog in bestelling, maar ook dat zal er top uit komen te zien.
Er wordt professioneel en zorgvuldig gewerkt.
Zeer...
Er wordt professioneel en zorgvuldig gewerkt.
Zeer tevreden over het verloop van het inmeten tot aan het plaatsen van de kozijnen.
Snelle reacties op vragen.
Top bedrijf!

Hendriks

Kei tevreden met het vakwerk wat jullie geleverd hebben.

Olaf Verhorevoort

Enkel lof

Rene van Rensen

Na goed advies in de showroom gekozen voor 2 Knipping dakkapellen. Vakkundig en volgens afspraak geinstalleerd en ze zien er super mooi uit op onze woning. Top kwaliteit!

Rene

Al jaren tevreden over Simons Kozijnen en ook de laatste aankoop is naar volle tevredenheid.

Sherman Felomina

Sherman & Eurodice.
Sherman & Eurodice.
Wij hadden plannen om kunststof deuren en kozijnen te plaatsen, Bij een paar bedrijven wezen kijken en informeren, maar niks gevonden dat echt aan onze wensen voldeed, verder gezocht kwamen wij bij Simmons uit en eindelijk gevonden wat wij graag zouden willen hebben, met een goede ontvangst, vriendelijk en goede informatie en uitleg over hun producten, geduldig met ons omdat wij veel vragen hadden maar boven al top een echte aanrader. Het plaatsen: alles is goed verlopen wij zijn dik tevreden een dikke 10.

Cuijpers

Snelle service, vriendelijk geholpen!

Ton Migchels

Bij de aankomst in de mooie showroom, duidelijke uitleg, en tijd om rond te kijken . Na inmeten verder alles goed verlopen . Het plaatsen van de achterdeur met extra glas ernaast verliep... Bij de aankomst in de mooie showroom, duidelijke uitleg, en tijd om rond te kijken . Na inmeten verder alles goed verlopen . Het plaatsen van de achterdeur met extra glas ernaast verliep probleemloos. Goed product ,niet meer het kunstof van vroeger . Mooi met houtnerf. Kleur aangepast . Nu na een tijd zijn we er aan gewend goed sluitwerk en het zachte sluiten van de deur. In een Woord : perfect. En onze wens is om nog het een en ander te laten vervangen. De keuze zal dan zijn: Simons Kozijn (en).

Sindy Steman

Wij hebben vorig jaar achter de kozijnen laten vervangen wat ons echt super bevallen is. Vanaf het eerste contact in de mooie showroom tot aan het moment van plaatsten hebben wij als zeer prettig... Wij hebben vorig jaar achter de kozijnen laten vervangen wat ons echt super bevallen is. Vanaf het eerste contact in de mooie showroom tot aan het moment van plaatsten hebben wij als zeer prettig ervaren. De mannen die het kozijn kwamen plaatsen waren zeer kundig en heel belangrijk super vriendelijk. Wij hebben er dan ook voor gekozen dit jaar de voorkant ook te laten doen bij Simons. Een Zeer tevreden klant.