M.Jegerings

Nieuwe kozijnen en voordeur laten plaatsen, we zijn zeer tevreden.

Toos

We zijn erg tevreden over de plaatsing van de schuifpui. Vakwerk geleverd door drie gezellige jonge monteurs. En van tevoren goed geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden in de showroom. We... We zijn erg tevreden over de plaatsing van de schuifpui. Vakwerk geleverd door drie gezellige jonge monteurs. En van tevoren goed geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden in de showroom. We zijn heel blij met onze mooi schuifpui. 👍🏼

Gerard en Els

Ze zijn beleeft en je luisteren naar je en denken met je mee. Bij het plaatsen van ramen, voordeur en achterdeur hebben ze dit netjes gedaan en ben zeer tevreden het is een top bedrijf dankje Rob en... Ze zijn beleeft en je luisteren naar je en denken met je mee. Bij het plaatsen van ramen, voordeur en achterdeur hebben ze dit netjes gedaan en ben zeer tevreden het is een top bedrijf dankje Rob en je personeel

Leen en Jac

De 2 raamkozijnen zijn geplaatst. Het resultaat mag gezien worden, mede dankzij de 2 Siebengewaldse zzp-ers Jochem en Len. Steeds gericht op de klant.

G. Van der Sanden

In 2011 de achterkant van het huis door Simons kozijnen laten vervangen, ziet er nog steeds als nieuw uit.
De binnenkomst in de showroom voelde meteen weer als vanouds.
Nu aan Rob de...
De binnenkomst in de showroom voelde meteen weer als vanouds.
Nu aan Rob de voorkant in opdracht gegeven, heb er alle vertrouwen in.

Bert

In de showroom werden we goed geholpen door Tamara en Rob. Zij nemen uitgebreid de tijd om alles door te nemen.
Door slecht weer hebben wij de montage helaas moeten verzetten omdat ik zelf de kozijnen aan de achterzijde zou verwijderen om een stroom aansluiting te maken, dit was geen probleem en er werd een nieuwe datum ingepland.
uiteindelijk zijn er de nieuwe kozijnen geplaatst naar volle tevredenheid netjes afgewerkt door Rob en Martijn.
Mochten we ooit nog van plan te zijn om de kozijnen beneden te vervangen zouden we zeker weer naar Rob en Tamara terug gaan

Leo R

Na prettig en deskundig contact met Rob Simons is plaatsing van nieuwe deuren zeer netjes uitgevoerd. Na plaatsing werd alle rommel opgeruimd en meegenomen.

Luc

Ook wij hebben een fijne ervaring met Simons Kozijnen. Alle houten kozijnen en buitendeuren door kunststof laten vervangen, en de ramen met screenline (zonwering tussen het glas) laten uitvoeren.... Ook wij hebben een fijne ervaring met Simons Kozijnen. Alle houten kozijnen en buitendeuren door kunststof laten vervangen, en de ramen met screenline (zonwering tussen het glas) laten uitvoeren. Wij zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat, want daar gaat het uiteindelijk om. De afwerking is gewoon goed en professioneel gedaan.
Rob Simons is een vakman op zijn gebied, en kan zelf ook goed monteren, een beter advies dan van een praktijkman bestaat niet !

Robert

Heel goed!

In de showroom goed geholpen door Tamara en Rob. Zij nemen uitgebreid de tijd om alles door te nemen. Fijn, want het is een flinke investering die je doet.

De dag...
Heel goed!

De dag van de montage verliep ook heel goed. 's Ochtends vroeg begonnen Rob en zijn collega aan de werkzaamheden aan het dak. Aan het eind van de ochtend kwam de kant-en-klare dakkapel en de kraan. Rond het middaguur stond de dakkapel op z'n plek en aan het eind van de middag waren alle werkzaamheden afgerond.

Kortom: fijn zaken gedaan en goed werk geleverd gekregen.

Ilonka

Eerlijk en goede afwerking gedaan.
Goede zzp'r die werkzaamheden kwalitatief goed heeft verricht.