Fred Bakker

Goed bedrijf met kundig personeel. Heldere offertes en afspraak is hier ook echt een afspraak. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Johan Kruize

Vakkundige monteurs René en Martijn die razend snel een zeer goed resultaat wisten te realiseren en altijd bij vragen duidelijke uitleg gaven. 2 toppers !

Dorethé

Prima service met kundige medewerkers René en Martijn die denken in oplossingen en alles keurig afwerken.

Super tevreden over de kozijnen met geïntegreerde luxaflex. In totaal 9 ruiten en een schuifpui.
Rob en zijn personeel hebben prima werk afgeleverd, en alles elke dag netjes opgeruimd. Binnen een week waren alle ruiten geplaatst.

Ton Philippart

Heel goede prijs kwaliteit verhouding.
Goed advies en vriendelijke eigenaar en werknemers, gewoon goed !
En goede service na oplevering.

Nies

In 1 woord super!

Simons Kozijnen

Prima service. Kan even duren vanwege een drukke planning maar Tamara en Rob lossen het op. Fijne medewerker.

J van Rooij

Prima informatie vooraf, een prettig offerte traject en uitvoering zoals bedacht. Fijne monteurs met kennis en kunde en welke ook uitstekend met de klant communiceren.
Prima afwerking conform...
Prima afwerking conform plan. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

M.v.Esch uit Oirschot

Was opzoek naar kunstof kozijnen voor onze boerderij. Kon nergens vinden wat ik wilde .kozijnen met duveljager en de Brabantse boeren kleur.Tot dat ik na Google bij knipping kozijnen en uitkwam,met... Was opzoek naar kunstof kozijnen voor onze boerderij. Kon nergens vinden wat ik wilde .kozijnen met duveljager en de Brabantse boeren kleur.Tot dat ik na Google bij knipping kozijnen en uitkwam,met een hele mooie showroom in Helmond van Rob Simons kozijnen .Was mee verkocht toen ik de kozijnen zag .Buitenkant Aluminium met duveljager en de Brabantse boeren kleur en binnenkant hoogwaardige kunstof met de buitenkant de oude boerderij uitstraling.Met Rob in gesprek gegaan.Rob is een praktijk vakman die met passie over de kozijnen praat en een eerlijk advies geeft.De kozijnen zijn met grote nauwkeurig heid geplaats door de vakmannen Rene en Juul.Die werken zeer nauwkeurig en veel beleid en zorgen dat alles netjes opgeruimd is.en zijn ook nog eens hele prettige mensen om over de vloer te hebben.Daarom raad ik Simons kozijnen zeker aan ook de personen die in een boerderij wonen en twijfelen over kunstof kozijnen. Ga zeker een keer in de showroom kijken.een aanrader.Rob.Rene en Juul hartelijk dank voor de prettige samenwerking

Simons Kozijnen

De adviesgesprekken waren erg fijn en duidelijk.
Afgelopen week was het zover; ons dakkapel werd geplaatst. Echte vakmensen die zichtbaar plezier hebben in hun werk.
Het resultaat is...
De adviesgesprekken waren erg fijn en duidelijk.
Het resultaat is prachtig dankjewel!