Gerda

'S morgens een melding gemaakt over een klemmende voordeur via de site en dezelfde dag nog kwam er iemand kijken en een aanpassing doen. Sneller en beter kan toch niet. Echt super!

Familie Kursten

Wij zijn zeer tevreden.
1 raam zat een foutje in. Werd meteen een nieuwe besteld. Deze werd een aantal weken later geplaatst. Klein haakje ergens bij de voordeur. Werd ook netjes gemaakt. Afwerking boven de voordeur werd ook wat later gemaakt met wederzijdse afspraak.
Ondanks alles komen ze de afspraken echt wel na. Personeel ook erg vriendelijk en kundig. Zeker een aanrader.

Ruud en Chantal

Wij hebben gekozen voor een dakkapel bij simons.
Na een goed en vriendelijk bezoek bij de showroom waar we de tijd kregen om alles mooi te bekijken hebben we de keuze gemaakt.
Bij ons ging...
Wij hebben gekozen voor een dakkapel bij simons.
Bij ons ging het om het maatwerk stahoogte van de ramen en de degelijkheid van het dakkapel die uit aluminium die in elke kleur gecoat kan worden aan de buitenzijde en kunststof aan de binnenzijde bestaat.
Alles is netjes en vakkundig geplaatst.
De mannen zijn vriendelijk en professioneel en gaan pas als alles goed is.
Vooral geen haast werk.
Wij hebben het hele proces van bedenken naar plaatsen als zeer vertrouwd ervaren.

Familie van Houtum

Na een bezoek aan de showroom en de deskundige uitleg hoefde wij niet meer te twijfelen. Na ontvangst van de offerte hebben we heel snel aangegeven dat we de houten kozijnen van onze dakkapel wilde... Na een bezoek aan de showroom en de deskundige uitleg hoefde wij niet meer te twijfelen. Na ontvangst van de offerte hebben we heel snel aangegeven dat we de houten kozijnen van onze dakkapel wilde vervangen door de kunststof kozijnen van Simons kozijnen.
Vandaag 20 juli 2023 stonden om exact half acht Martijn en René bij ons op de inrit en om drie uur in de middag was het karwei klaar.
Zeer vakkundige en keurige monteurs hadden het karwei prima geklaard.

fam. Gerlach

De firma Simons beschikt over kwalitatieve dakkapellen en kozijnen. Daarnaast leveren ze goede service en montage en afwerking en goed.

Fam. Van de Wouw

Deskundig en goede uitleg over mogelijkheden

Rietje Wijckmans

Na zeker 12 jaar geleden bij jullie kunststof kozijnen gekocht te hebben sprong deze week een trekkoord. Bij jullie een nieuw kastje gehaald te hebben en hebben het zelf geprobeerd te vervangen. Na zeker 12 jaar geleden bij jullie kunststof kozijnen gekocht te hebben sprong deze week een trekkoord. Bij jullie een nieuw kastje gehaald te hebben en hebben het zelf geprobeerd te vervangen.
Je snapt het al ons lukte het niet. Gebeld en we zouden terug gebeld worden. Inderdaad de dag er na met de mededeling dat Rob het zou komen maken. Een uur later zat het nieuwe kastje tegen de muur,
Wat een top bedrijf! En een sevice!

Hm janssen

Offerte voor plaatsing raam
Offerte voor plaatsing raam
Gekregen en accoord gegaan. Na bijn twee jaar wachten mail gestuurd dat wij van levering afzien. Reactie ligt klaar kan nu snel plaatsen. Kan niemand bedenken als raam klaarligt van wie zou die zijn. Hun argument waren het vergeten.

Fam. Kleeven

Wat zijn we blij met de geplaatste kozijnen.
Hele nette afwerking, alles wordt netjes opgeruimd en, ook niet onbelangrijk, hele aardige mensen.
Ook in de showroom wordt er met je...
Wat zijn we blij met de geplaatste kozijnen.
Ook in de showroom wordt er met je meegedacht, dank je wel Tamara voor de goede uitleg!
Rob en René, dank jullie wel voor het plaatsen van deze mooie kozijnen, we krijgen complimentjes van de hele buurt.
Kortom, helemaal goed en een aanrader!
Patrick en Gwen Kleeven

Steffanie van Herten - Scheres

TOTALE ONKUNDE EN LEVENSGEVAARLIJK.
Simons heeft een mooie showroom, en de dakkapel zelf (gemaakt door extern bedrijf en compleet geleverd aan Simons) is in 1 woord prachtig!
Maar dan,...
TOTALE ONKUNDE EN LEVENSGEVAARLIJK.
Maar dan, de montage. WAT EEN VERSCHRIKKING!
Onkundig personeel, slechte communicatie.

Het dak werd niet ondersteund waardoor het doorbuigde, dit heeft voor loslatende afwerklijsten aan de binnenkant gezorgd (en misschien wel voor meer schade binnenin het dak?). De dakkapel was fout geplaatst, buiten de afgesproken marges. De dragende balken waren LIGGEND geplaatst waardoor het gewicht wat de balk kon dragen met meer dan 35% werd overschreden! Hoogteverschil binnen in het plafond. Dakpannen niet aangelegd Waardoor de panlatten helemaal nat waren etc etc.
De oplossing waar Simons mee kwam: we schroeven er een extra balk LIGGEND tegenaan.
Waren we het niet mee eens, dus weer mailen.
Nauwelijks reactie, pas na een dreigende mail met rechtsbijstand kwamen er concrete plannen. De dakkapel werd opnieuw geplaatst, nieuwe balk erin, op de juiste manier geplaatst. Kregen nog een presentje. Wij blij, alles opgelost. Tenminste dat dachten we.
Toen bleek dat de hele rij dakpannen (over 4meter breedte) los lagen, ze zakten allemaal af naar beneden, 1 dakpan lag al in de goot. De dakpannen waren afgeslepen waardoor ze niet eens aan een panlat hingen, en de verplichtte panhaken ontbraken!
Dagelijks lopen er veel kinderen over de stoep, vlak voor ons huis langs (kort voortuintje) naar school. LEVENSGEVAARLIJK! Zelf bij de gemeente gevraagd om dranghekken te plaatsen op de stoep.
Meneer weer aangeschreven om het te komen oplossen. De volgende ochtend kwam er iemand langs, die had het over montagekit, zelf geëist dat ze vastgeschroefd werden.
Mijn man vroeg laterna nog aan de eigenaar of ze nu ook écht goed vastzaten, het antwoord: daar moet je dan maar vanuit gaan hè.
Eigenaar legt de schuld neer bij zijn personeel maar hij was zelf ook aanwezig bij de herplaatsing, en heeft zelf blijkbaar ook weinig verstand van dakkapellen plaatsen (gelukkig heeft mijn man dat wel).

Toen weer het volgende gebrek: doen we de rolluiken naar beneden en zien we bij de naad van de balken en de dakkapel het daglicht naar binnen komen, was de dakkapel niet afgepurd bij het plaatsen..

Kortom: dakkapel zelf (niet door Simons gemaakt) is top! Verdient 10 sterren. Montage vanuit Simons, WAARDELOOS (1 ster is nog teveel). Totaal gebrek aan klantvriendelijkheid. Vraagt zelfs om review te verwijderen om zo de reviewscore hoog te houden, maar eerlijk is eerlijk: als ik deze review eerst had gelezen had ik wel iemand anders met ERVARING gezocht.

Ook had de eigenaar geen "actieve herinnering" aan het aanpassen van de factuur omdat ook de vensterbanken niet geleverd konden worden. Gelukkig kon ik zijn geheugen opfrissen met screenshot van zijn eigen gestuurde appjes.
Verder compleet gebrek aan communicatie en ervaring met dakkapellen plaatsen.
Of het nu allemaal goed is moeten we maar afwachten, vertrouwen doen we het in ieder geval niet meer.
Dit alles heeft geleidt tot ruim 7 maanden een onafgewerkte slaapkamer, en nog erger, een levensgevaarlijke situatie.

Ze zullen best prima kozijnen kunnen plaatsen (daar moet je maar vanuit gaan hè), maar voor een dakkapel kun je deze mensen beter overslaan helaas.

Reactie Simons Kozijnen:

Beste Fam. van Herten,
Bedankt voor het schrijven van een review.
Beste Fam. van Herten,
Bedankt voor het schrijven van een review.
Wij vinden het spijtig dat het montage verloop niet is verlopen volgens uw en onze verwachtingen. Wij zullen dit ook meenemen in onze evaluatie om dit in de toekomst te voorkomen.
Na telefonisch contact, heeft u aangegeven, dat nu alles naar tevredenheid is opgelost.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop.
Rob en Tamara Simons
Simons Kozijnen