9 / 10
92 beoordelingen

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

92 Reviews

Fam. Vaassen

9/10

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Rob en Tamara nemen de tijd, zijn zeer deskundig en denken goed mee naar de mogelijkheden. Zeer kundige en hardwerkende installateurs die een mooi... Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Rob en Tamara nemen de tijd, zijn zeer deskundig en denken goed mee naar de mogelijkheden. Zeer kundige en hardwerkende installateurs die een mooi resultaat hebben achtergelaten. Het was een hele klus om binnen- en buitenvensterbanken, kozijnen en voordeur te plaatsen maar het eindresultaat is een plaatje geworden.

Peter Berkers

9/10

Al jaren een prettige omgang met Rob.
Geeft goed advies en is vriendelijk, komt zijn afspraken na. Een prettig contact ook met zijn medewerkers die de werkzaamheden keurig en netjes uitvoeren.

Grefje

10/10

Goed geadviseerd door meneer Simons, alle afspraken zijn nagekomen. Ook de installateurs hebben hen werk prima gedaan!

Simons Kozijnen

9/10

Professioneel, goed advies en vriendelijk. Rob geeft goed advies wat het beste past in de situatie. We zouden hier zo weer een kozijn afnemen.

Nicole

10/10

Vorig jaar november kunststof kozijnen laten plaatsen door de Firma Simons. Zeer mooi resultaat en het proces van offerte tot plaatsing is naar volle tevredenheid verlopen. En misschien wel het... Vorig jaar november kunststof kozijnen laten plaatsen door de Firma Simons. Zeer mooi resultaat en het proces van offerte tot plaatsing is naar volle tevredenheid verlopen. En misschien wel het belangrijkste: voor ieder potentieel probleem wordt een goede oplossing gevonden.

Michel

10/10

Vanaf het adviseren, het inmeten tot het plaatsen, goed gecommuniceerd, deskundig en uitstekend werk geleverd.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

J vd Graaf

10/10

Wij hebben vorig jaar het hele huis in de kunstof kozijnen laten zetten door de fa. Simons. Het contact was zeer prettig, zeer deskundig. Ook degene die het plaatste was een top vakman. Door corona... Wij hebben vorig jaar het hele huis in de kunstof kozijnen laten zetten door de fa. Simons. Het contact was zeer prettig, zeer deskundig. Ook degene die het plaatste was een top vakman. Door corona liepen sommige onderdelen wat vertraging op, maar daar kon Simons niets aan doen. Er zijn goede oplossingen in de tijdelijkheid bedacht. Kortom een zaak met een klantvriendelijke maar ook zeer professionele manier van werken.

Gijs

10/10

Professioneel en deskundig bedrijf. Afspraken uitstekend nagekomen.

Camp

2/10

We konden na informeren meteen de volgende dag terecht in de showroom. Daar fijn geholpen. Er werd aangegeven dat het streven was binnen 2 weken een offerte toe te sturen. Na 3 weken hebben we... We konden na informeren meteen de volgende dag terecht in de showroom. Daar fijn geholpen. Er werd aangegeven dat het streven was binnen 2 weken een offerte toe te sturen. Na 3 weken hebben we contact opgenomen omdat we nog niks hadden ontvangen. Na een aantal dagen kregen we reactie dat het druk was en dat ze hopelijk die week de offerte konden toesturen. Inmiddels zijn we 6 weken verder sinds ons bezoek aan de showroom en we hebben niets meer vernomen.