Hele mooie shutters in huis, vriendelijke installateur netjes afgewerkt

Goede prijs kwaliteit

May

Fijn bedrijf

Duidelijk en heel veel keuzes

P. Ferwerda

Uitstekende service, en kundige monteur en adviseur

zie hierboven

Van Dingenen

Onverwacht langere wachttijd maar goed over gecommuniceerd. Goed bereikbaar.

Kundige monteur, goede service, shutters voelen degelijk, top geregeld. Wij zijn blij met de shutters.

n.v.t.

De in augustus 2020 bestelde houten shutters zijn op 9 december 2020 geleverd en professioneel en naar grote tevredenheid geïnstalleerd.

Goede uitleg gekregen van de monteur hoe te gebruiken en te behandelen. Foto op FaceBook gezet en aardig wat reacties.

Mv. Stevens

Ik heb en zeer goede ervaring met de Shutterkoning. Mijn shutters zijn ontzettend mooi echt een sierraad voor mijn woonkamer.

Goede prijs kwaliteit verhouding, klantvriendelijk, ze doen wat ze zeggen en zijn goed bereikbaar wanneer je een vraag hebt. Peter de installateur heeft keurig werk afgeleverd.

Saskia

Remko kwam inmeten.Hij snapte meteen mn wensen en hij is heel vakbekwaam!!Iets langer moeten wachten op de levering door omstandigheden,maar daar kreeg ik netjes mail over en als ik een vraag had... Remko kwam inmeten.Hij snapte meteen mn wensen en hij is heel vakbekwaam!!Iets langer moeten wachten op de levering door omstandigheden,maar daar kreeg ik netjes mail over en als ik een vraag had kreeg ik ook meteen antwoord per mail.En de shutters zijn perfect aangebracht.Meteen 2de meetafspraak gemaakt voor 2de en 3de verdieping omdat ik super tevreden ben met alles.Zeker een aanrader!

Vakbekwaam qua inmeten en aanbrengen.Goede correspondentie(per mail).Enige mini minpuntje...ze nemen de dozen en piepschuim niet mee.

IOS ELC BV - JM van Oost

Deskundige opmeting en plaatsing. Correct en klantvriendelijke benadering. Ervaring met de backoffice wat minder positief: ik moest er paar keer achteraan zitten (waarschijnlijk ten gevolge van... Deskundige opmeting en plaatsing. Correct en klantvriendelijke benadering. Ervaring met de backoffice wat minder positief: ik moest er paar keer achteraan zitten (waarschijnlijk ten gevolge van grote drukte (covid)). Uiteindelijk - het heeft wel meer dan 4 maanden geduurd! - ben ik zeer tevreden met mijn shutters.

zie hierboven

Hazebroek

Ruime keuze. Goed en eerlijk advies.

Goed en eerlijk advies. Er wordt meegedacht.

Deepak Biharie

Voldoende