Suzanne van der Velden

Slecht, bij het inmeten werd er gesproken van een levertijd tussen de 10 en de 14 weken, hier was de Corona situatie al in meegerekend. Vandaag krijg ik een mail dat mijn order maanden vertraging heeft verlopen omdat er zoveel mensen producten uit China bestellen..wat een eersteklas onzin! Ik heb nu aangegeven van de order af te willen zien, als ze een beetje service minded zijn zoals ze claimen, storten ze de aanbetaling terug. Niet in zee gaan met dit bedrijf, ze misleiden je!

niets

Reactie Shutterkoning:

Beste Suzanne,
Ik begrijp dat het Vervelend is dat de levertijd van de maatwerk shutters wat langer is als normaal. Bij de verkoop hebben wij duidelijk aangegeven dat de shutters normaal gesproken 10- 14 weken levertijd op zitten, echter tijdens de verkoop zaten we vanwege corona op een verwachte levertijd van 14-20 weken. Dit staat ook duidelijk op de koopovereenkomst en bestel formulier.
Daarnaast staat er ook duidelijk bij dat we op de verwachte levertijd van 14-20 weken geen garantie kunnen geven.
Wij zijn een tweede keer wezen inmeten op 1 maart. Ik verwacht dat wij de shutters in augustus kunnen gaan plaatsen. Dan zullen we ongeveer uitkomen op een 20 weken.
(Nogmaals dit is geen garantie.)
Momenteel leven we in een gekke tijd waar er wereldwijd een extreme vraag naar hout is en transport prijzen met 750% zijn gestegen.
Wij proberen alles zo goed en snel mogelijk te leveren voor onze klanten maar helaas hebben wij op sommige dingen geen invloed.
Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben zodat wij in augustus uw mooie maatwerk shutters te kunnen plaatsen. Mocht u alsnog vragen en of opmerkingen hebben hoor ik het graag.
Michiel Broker
michiel@shutterkoning.com

Score voor Shutterkoning: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Shutters