www.omnitex.nl, www.adler-fashion.nl, www.omni-vitaal.nl

Met de software van Shoppagina is het vrij makkelijk een webshop. Hoe meer je er mee omgaat des te behendiger wordt je er in. Ik ben in middels met mijn 3e webshop bezig.

Feddes Retail en Care

Heel erg behulpzame medewerkers, en ik als it analfabeet ben en wordt nog elke x erg fijn en duidelijk geholpen, ook al schaam ik mij af en toe dat ik toch weer moet bellen omdat ik er niet uitkom!!... Heel erg behulpzame medewerkers, en ik als it analfabeet ben en wordt nog elke x erg fijn en duidelijk geholpen, ook al schaam ik mij af en toe dat ik toch weer moet bellen omdat ik er niet uitkom!! Super!!!

www.tienflorijn.nl

Makkelijk te gebruiken platform. Met veel mogelijkheden en inclusief een gratis handboek. mocht je er dan alsnog niet uitkomen dan helpt de klantenservice je altijd snel en met alle geduld van de... Makkelijk te gebruiken platform. Met veel mogelijkheden en inclusief een gratis handboek. mocht je er dan alsnog niet uitkomen dan helpt de klantenservice je altijd snel en met alle geduld van de wereld.

www.PedroVerticaloShop.nl

Zeer gebruikersvriendelijk met toch voldoende vrijheid en mogelijkheden om je shop naar eigen wens in te richten. Professionele service!

BiMaBo

De eerste daadwerkelijke email communicatie verliep erg vlot. Ik kreeg zeer snelle reactie terug naar alle tevredenheid!

Www.bijoumimi.nl

Een fijne site om een eigen webshop in elkaar te zetten. En als je er even niet uit kom bel je met het kantoor en worden gelijk persoonlijk op je eigen tempo geholpen.

Atelier Rafael S

Heel professioneel, begrijpelijk, je krijgt echt wat er wordt aangeboden

www.twiedels.nl

Ik heb voorheen veel gewerkt met een concurrent van Shoppagina. Simpelweg omdat ik daarvan vond dat de website designs het mooiste waren, miste bij de concurrenten altijd een hoop opties en keuzes.... Ik heb voorheen veel gewerkt met een concurrent van Shoppagina. Simpelweg omdat ik daarvan vond dat de website designs het mooiste waren, miste bij de concurrenten altijd een hoop opties en keuzes. Nu kwam ik Shoppagina tegen, eerlijk gezegd verwachtte ik ook hier niets van, afgaande op de website en prijs. Toch even het proefpakketje aangevraagd en was eigenlijk positief verrast door de mogelijkheden. Deze website is veel goedkoper en mist bijna geen opties. Er valt zeker iets moois van te maken. Het enige enigszins misleidende vind ik het e-mail pakket. Op de homepage lijkt het alsof men een e-mail adressen bij het pakket krijgt, maar dit blijkt niet zo te zijn. Het is een enkel doorstuuradres, maar geen adres waar je ook e-mails mee kunt zenden. Als je dit wel wilt, komen hier extra maandkosten bij. Dit mag wel duidelijker vermeld worden.

happycork.nl

Duidelijk uitleg over het maken van webshop

plussizeoutlet.nl

Erg goed, even wennen om je weg te vinden in het systeem, maar er kan veel. Mooi ook de samenwerkingen die allemaal al geregeld zijn met betaalsystemen, etc. Goed geregeld. Intuitief