Maria

Fijn en snelle levering

Ilse

Snelle levering, goed verpakt.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering, product ziet er mooi uit

Mooie kunstplant!

Kom gekocht

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prima materiaal, met slecht materiaal verpakt (schuim isolatie, dat kan ook prima met recyclebaar materiaal)

Reactie Sfeer voor jou:

Beste Pim,
Bedankt voor je feedback.
Beste Pim,
Bedankt voor je feedback.
De schuimpjes waarmee wij verpakken zijn ecologisch afbreekbaar. In contact met water verdwijnen deze. Hierdoor proberen wij juist ecologisch verantwoord bezig te zijn, en onze klanten niet te laten zitten met een hoop afval. Ik hoop dan ook dat je met de bovenstaande uitleg, anders over onze verpakings keuze denkt. Met vriendelijke groeten, SfeervoorJou

Prima!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het wordt snel op de post gedaan. Nadeel is de levering via UPS. Men zegt aan de deur gestaan te hebben wat niet het geval was, dus kon elders zelf mijn pakket ophalen. Is niet de 1e keer. Kan SFJ... Het wordt snel op de post gedaan. Nadeel is de levering via UPS. Men zegt aan de deur gestaan te hebben wat niet het geval was, dus kon elders zelf mijn pakket ophalen. Is niet de 1e keer. Kan SFJ niets aan doen, echter zou ik wel een andere vervoerder aanraden om dit soort problemen te tackelen.

Helaas zijn enkele producten beschadigd over gekomen. Na aanvankelijk wat moeizaam contact met de klantenservice, is het uiteindelijk toch opgelost. De nieuwe producten moeten nog komen, dus dat... Helaas zijn enkele producten beschadigd over gekomen. Na aanvankelijk wat moeizaam contact met de klantenservice, is het uiteindelijk toch opgelost. De nieuwe producten moeten nog komen, dus dat laat nog even op zich wachten.

Isabel

Top ervaring

Beschrijf uw ervaring in een regel

Klantenservice is top, en de producten zijn heel leuk en degelijk!

J Cnossen

swrvice en snelle leverng