roos

Een dagcursus gehad en daarna meteen op examen super fijne ervaring en in 1x geslaagd. ik raad het zeker aan

M.m

Mijn ervaring met dit bedrijf was heel fijn. Ik ben altijd erg bang geweest voor examens en werd er heel goed mee geholpen. Ook was het mijn eerste keer scooter rijden en ik ben in een keer... Mijn ervaring met dit bedrijf was heel fijn. Ik ben altijd erg bang geweest voor examens en werd er heel goed mee geholpen. Ook was het mijn eerste keer scooter rijden en ik ben in een keer geslaagd. Hele lieve man die mij door de 3 uur les heen hielp en heb precies de route die ik van het cbr moest rijden gereden met de lessen.

Jayden

Goeie rijschool voor beginners met geen ervaring. Top instructeur! En zeker weten een aanrader.

Goed! Er wordt duidelijke uitleg gegeven en als je belt word je op een vriendelijke manier geholpen met je vragen.

Jaylee Lagarde

Ik vond dit een hele fijne cursus, ik snap alles nu veel beter en ga dit ook zeker aanraden aan mijn vrienden die ook voor hun rijbewijs gaan! Ik ga er ook voor nog een inschrijven ( je kan er maar... Ik vond dit een hele fijne cursus, ik snap alles nu veel beter en ga dit ook zeker aanraden aan mijn vrienden die ook voor hun rijbewijs gaan! Ik ga er ook voor nog een inschrijven ( je kan er maar nooit aan genoeg hebben meegedaan!)

lotte boonstra

Ik vond het een zeer leerzaam en duidelijke cursus ook kan je zelf mee doen door de vragen in de chat te beantwoorden , de begeleider klinkt erg enthousiast wat het leuker maakt om toch voor een... Ik vond het een zeer leerzaam en duidelijke cursus ook kan je zelf mee doen door de vragen in de chat te beantwoorden , de begeleider klinkt erg enthousiast wat het leuker maakt om toch voor een lange tijd naar zo'n cursus te luisteren.
ik ben erg positief en zou deze cursus daarom ook zeker aanraden.

Diane Topper

Hartstikke fijn,ik ben hartstikke bang om het niet te halen want ik heb al niet zo veel geld, ik heb al zoveel geleerd en de docent/instructeur helpt heel erg mee.

Keano

Top bedrijf, goede organisatie en yes in 1 keer geslaagd...

Chloe

Kon super snel al terecht voor mijn lessen en mijn examen. In 1x geslaagd, echt top!