dominique

Hele duidelijke uitleg en vriendelijke mensen! Handige tijden met ook pauzes tussendoor wat erg fijn is

Als iemand die opzoek was naar een snelle en effectieve manier om mijn scootertheorie/examen af te leggen, kan ik met vertrouwen zeggen dat de scootertheorie curses van Scootertheorie.nl een... Als iemand die opzoek was naar een snelle en effectieve manier om mijn scootertheorie/examen af te leggen, kan ik met vertrouwen zeggen dat de scootertheorie curses van Scootertheorie.nl een uistekende keuze bleek te zijn. Met een goede curses waarin een goede uitleg zat over alles heb ik mijn examen gehaald. Ik ben scootertheorie zeer dankbaar. Ik zal het echt hier doen!

Emmelie

Duidelijke en uitgebreide uitleg, je wordt goed voorbereid en geholpen om ervoor te zorgen dat je in een keer slaagt.

Sieb

Goede uitleg waarbij je opdrachten mee kon denken en daarna een uitleg kreeg. De velen ezel bruggetjes helpen ook met het onthouden en de velen herhaling van de belangrijkste punten.

bromo

Super fijne cursus alles wordt goed uitgelegd en goed herhaald niet te vaak wat heel fijn is! Ik heb hier heel veel tips uit gekregen en hoop dat dit bedrijf nog langer zo door kunnen gaan!

Johnny

Ik vindt het oprecht een goede uitleg super verstaanbaar echt een topper

yara de hoop

Goede en duidelijke cursus waar je veel aan hebt

tara

Het is duidelijk waardoor je het goed in je hoofd krijgt

Jurre Brandsma

Hele goede cursus wordt duidelijk verteld en uitgelegd!