Samirah laurens

Super leerzame les net gehad! Hele goeie uitleg! Super bedankt😇

Ties Verkerk

Ik heb de online lessen gevolgd en deze waren erg fijn, het is niet alleen uitleg maar soms ook vragen zelf beantwoorden dus zou ik scootercursus zeker aanraden als je je rijbewijs wilt halen

Ik heb hier een zeer aangename ervaring mee gehad. werknemers zijn vriendelijk en geven complimenten bij het goed doen van een opdracht, ook geven ze je voldoende pauze bij online cursus met... Ik heb hier een zeer aangename ervaring mee gehad. werknemers zijn vriendelijk en geven complimenten bij het goed doen van een opdracht, ook geven ze je voldoende pauze bij online cursus met natuurlijk een uitstekende uitleg die je binnen een paar seconden al begrijpt.

ik raad dit aan, en ga dit zeker aan al mijn vrienden vertellen.

Ilias Amin Kefane

Top, goede uitleg en er werd goed geholpen. De theorie docent was duidelijk te horen, en hield je concentratie vast door steeds een vraag te stellen. Ook was de weg naar de online cursus heel... Top, goede uitleg en er werd goed geholpen. De theorie docent was duidelijk te horen, en hield je concentratie vast door steeds een vraag te stellen. Ook was de weg naar de online cursus heel makkelijk via de link.

Lasse de Vries

Top cursus! ik snapte in 1 middag eigenlijk gelijk alles wat je nodig hebt om te slagen voor het theorie examen en het is ook een leuke manier om te leren voor theorie. heel interactief en alles... Top cursus! ik snapte in 1 middag eigenlijk gelijk alles wat je nodig hebt om te slagen voor het theorie examen en het is ook een leuke manier om te leren voor theorie. heel interactief en alles word je op een enthousiaste manier uitgelegd.

Mirthe Daanje

Een enthousiaste en goed te volgen uitleg! Wordt veel herhaald zodat je het goed onthoudt.

Kevin

Heel goed bedrijf. Goede klantenservice en korte wachtrij

daniel dubach

Super goede docent en makkelijk te volgen

Jorden van loon

Zeer goede uitleg, perfect voor het leren van alle theorie!!!