Pamir van Grinsven

Bij de lessen zowel online als klassikaal word goed uitgelegd, waardoor ik met meer vertrouwen mij examen in ga. Docenten zijn ook aardig en leggen goed uit en behandelen alle leerlingen even goed,... Bij de lessen zowel online als klassikaal word goed uitgelegd, waardoor ik met meer vertrouwen mij examen in ga. Docenten zijn ook aardig en leggen goed uit en behandelen alle leerlingen even goed, en betrekken alle leerlingen evengoed bij de les.
Ik geef deze leerschool als cijfer een 10/10
Bedankt dat ik een revisie mocht schrijven.
P.A.v.Grinsven.

De theoriecursus werd enthousiast, op goede duidelijke en leuke manier en leerzaam uitgelegd!

Annabelle De Steenhuijsen Piters

De cursus geeft je zeker een slaag garantie, de leer module is super uitgebreid en duidelijk en de les zelf word ook heel duidelijk uitgelegd, worden ezelsbruggetjes gegeven en meer tips om het zo... De cursus geeft je zeker een slaag garantie, de leer module is super uitgebreid en duidelijk en de les zelf word ook heel duidelijk uitgelegd, worden ezelsbruggetjes gegeven en meer tips om het zo goed mogelijk te kunnen onthouden, daarnaast is de man die de les geeft super vriendelijk. Echt een aanrader!

Wende

Super handige duidelijke cursus. Heel blij dat ik deze heb gevolgd, want ik ga met een heel goed gevoel het examen in!

Tamara Sluijs

Ik vond het een hele goede cursus en ik heb veel geleerd. ik vind het heel fijn dat ik deze cursus heb kunnen doen want nu weet ik al veel meer over de theorie en kan ik slagen voor mijn verjaardag... Ik vond het een hele goede cursus en ik heb veel geleerd. ik vind het heel fijn dat ik deze cursus heb kunnen doen want nu weet ik al veel meer over de theorie en kan ik slagen voor mijn verjaardag die over 2 weken is. super erg bedankt.

Jur Wevers

Geweldige uitleg, met goede voorbeelden. genoeg pauze om bij te komen en alles wordt rustig uitgelegd. Top!