Merle Kuijt

Ik heb echt een hele goede ervaring met de cursus! De man is super vriendelijk. Je wordt echt door letterlijk alles meegenomen en daardoor voel ik mij op en top voorbereid op mijn examen. Je neemt... Ik heb echt een hele goede ervaring met de cursus! De man is super vriendelijk. Je wordt echt door letterlijk alles meegenomen en daardoor voel ik mij op en top voorbereid op mijn examen. Je neemt heel veel vragen door, zoals het CBR je kan stellen. Af en toe mag je een antwoord geven op een oefenvraag in de chat om je eigen kennis meteen te testen. Er wordt veel herhaald, zodat je het onthoudt! Verder krijg je nog een samenvatting doorgestuurd en meer oefenmateriaal. Super handig! Nilan en Natan zijn heel erg aardig ook als je contact met ze opneemt. Ze nemen altijd op en beantwoorden je vragen. Complimenten voor deze twee! Binnenkort is mijn theorie examen en daarna mijn praktijk. Ik voel mij in ieder geval goed voorbereid mede dankzij de cursus! Ga dit ook volgen, mensen!

JULIAN BOZKO

Tot nu toe heb ik een cursus les gevolgd is goed gegaan hele goeie uitleg gekregen ik ben zeer blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen

Wendy owusu

Ik vond de lessen goed gaan en leggen het goed uit

Chris Nuijtemans

Ik heb de cursus gevolgd en het werd erg goed uitgelegd waardoor ik meer vertrouwen heb in het examen

Tess Roos

IK vind dit leerbedrijf fijn. Cursussen worden goed uitgelegd. Elke dag wordt wel een cursus gegeven, dus dat komt voor iedereen goed uit. De cursus wordt ook online in teksten gegeven. Je kan ter... IK vind dit leerbedrijf fijn. Cursussen worden goed uitgelegd. Elke dag wordt wel een cursus gegeven, dus dat komt voor iedereen goed uit. De cursus wordt ook online in teksten gegeven. Je kan ter allen tijden leren. Alle vragen worden tot op de puntjes uit gelegd. De man van de online cursus heeft een fijne stem en makkelijker om naar te luisteren. Je krijgt eet pauzes en kleine pauzes, zodat je gefocused kan blijven tijdens te cursus. De oefenexamens zijn ook erg handig!

Coen Kerkhoff

Ik heb de cursus 2x gevolgd en vond het zeer duidelijk en fijn. Ik heb mijn theorie binnen 1 keer gehaald!

Alan smiarowski

De scootercursus zoals online en klassikaal is heel uitgebreid en duidelijk je krijgt veel informatie, bij je vraag krijg je een uitgebreid antwoord en de lessen zijn gezellig echt een aanrader.

Bauke Putter

De theorie curces heeft me goed geholpen om de stof goed te begrijpen. Zeker aan te raden.

Danny Coenraads

Door 2x de scootercurus gedaan te hebben in 1x geslaagd voor me scooter theorie