Door de goede theorie lessen heb ik binnen 1 keer mijn theorie en praktijk gehaald

Theo

Martijn heeft in een halve dag zijn rijbewijs gehaald!! Hij vond de instructeur heel goed en gaf goede aanwijzingen 👍. Helemaal perfect… wij raden scootercursus.nl aan iedereen aan!!

Fleur

Geslaagd!!🎉🙏🏼 Moest binnen een maand mijn scooter rijbewijs halen ivm een stage, heb de spoedcursus gevolgd en in twee weken tijd mijn rijbewijs gehaald🙌🏼 Scootercursus zorgde voor duidelijk... Geslaagd!!🎉🙏🏼 Moest binnen een maand mijn scooter rijbewijs halen ivm een stage, heb de spoedcursus gevolgd en in twee weken tijd mijn rijbewijs gehaald🙌🏼 Scootercursus zorgde voor duidelijk theorie pakket met cursus en ze waren snel te bereiken via whatsapp. Helemaal leuk!

Wij zijn onwijs vriendelijk en snel geholpen. Onze zoon heeft in een halve dag zijn praktijk examen scooter gehaald. Wij bevelen Scootercursus.nl daarom van harte aan.

Ruben Vlap

Ik vond het fijn dat wij ook mee betrokken werden met alle vragen, ook zijn de vragen heel makkelijk te begrijpen en kan je veel meekrijgen met wat er gezegd wordt. De mensen die uitleg geven praten... Ik vond het fijn dat wij ook mee betrokken werden met alle vragen, ook zijn de vragen heel makkelijk te begrijpen en kan je veel meekrijgen met wat er gezegd wordt. De mensen die uitleg geven praten ook duidelijk.

Rob

Perfecte theorie echt een aanrader dit alles heel duidelijk het was top

ciara gomes delgado

De lessen voor mijn theorie zijn echt super top heb veel meer geleerd en snap het nu allemaal echt beter word goed uitgelegd en op een leuke manier x ciara

Suzan van der Woude

Goedkope rijschool met een zeer goede keuze pakketen, er is een duidelijke en leuke theorie cursus. zeker een aanrader om hier te gaan lessen. ook erg betrouwbaar

Joni van welie

Hoii, ik vond het erg leuk werd veel informatie verteld waardoor je beter de vragen snapt. Ook zijn er pauzes tussendoor waardoor je even de tijd hebt om wat voor jezelf te doen. Ik leer hier veel... Hoii, ik vond het erg leuk werd veel informatie verteld waardoor je beter de vragen snapt. Ook zijn er pauzes tussendoor waardoor je even de tijd hebt om wat voor jezelf te doen. Ik leer hier veel bij!!