Lotte

Geen schoonmaakster wel kosten

Reactie Schoonmaak Student:

U bent ingeschreven met het emailadres waar u de factuur voor bemiddeling heeft gehad. Wij geven nadrukkelijk aan dat wij voor u opzoek gaan naar een huishoudelijke hulp via de mail krijgt u hier een bevestiging van. Daarnaast geven we ook aan dat u een factuur kunt verwachten zodra wij gegevens leveren van een kandidaat die wij hebben geselecteerd op uw wensen en eisen. De kandidaat die u we aan u hebben voorgesteld heeft u zelfs een contactverzoek gestuurd en hiermee heeft ze duidelijk aangegeven graag bij u aan het werk te gaan. Op het moment dat wij gegevens van een hulp leveren is de dienst geleverd die u heeft aangevraagd. Wij hebben u in diverse mails proberen uit te leggen waar de factuur op is gebaseerd echter heeft u aangegeven niet te willen voldoen aan de betaling. Wij hebben aangeboden een nieuwe kandidaat voor u te zoeken als oplossing aangezien wij 1 jaar garantie bieden. Echter ziet u helemaal af van onze dienst. Indien u zelf afziet van de dienst vervallen de kosten niet. Wij kunnen verrichte arbeid niet meer ongedaan maken. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u niet tevreden bent. Indien u zich heeft bedacht horen we graag en kunt u alsnog gebruik maken van onze dienst.

Score voor Schoonmaak Student: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee