m

Ontspannen en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Een combinatie tussen degelijk onderhoud en onspannen zelfmoment

Alyanne

Professioneel, Rust

Beschrijf hier je ervaring

Altijd een fijne, deskundige behandeling bij Ani.

Elvira

Super behandeling

Beschrijf hier je ervaring

Hele lieve mensen en echt persoonlijke aandacht met een mooi resultaat

as

Body sugaring

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben erg tevreden overde behandeling! Mijn haar bleef veel langer weg dan bij een andere salon waar ik wel eens kwam voor sugaring. Het duurde wel 4 weken voordat de eerste haartjes weer terug... Ik ben erg tevreden overde behandeling! Mijn haar bleef veel langer weg dan bij een andere salon waar ik wel eens kwam voor sugaring. Het duurde wel 4 weken voordat de eerste haartjes weer terug kwamen.

Dorien

Heel professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Super fijne en vriendelijke mensen. Professioneel advies op maat.

Linda

Zeer tevreden

Beschrijf hier je ervaring

Je bent hier in goede handen, met de juiste uitleg en rustige behandeling. Voor de eerste PMU erg tevreden, Lydia weet precies wat ze doef en stelt je gerust als daf nodig is. Op naar de tweede... Je bent hier in goede handen, met de juiste uitleg en rustige behandeling. Voor de eerste PMU erg tevreden, Lydia weet precies wat ze doef en stelt je gerust als daf nodig is. Op naar de tweede behandeling, maar het ziet er nu al super mooi uit!

Julia

Wow!

Beschrijf hier je ervaring

Heb mijn wimpers en wenkbrauwen laten doen. Heel mooi gedaan en alles spreekt mooi uit. Heel tevreden.

W Jansma

Heerlijk, ontspannend en voelt echt als een cadeautje voor jezelf

Beschrijf hier je ervaring

Pedicure en gezichtsbehandeling - in alle rust en door professionals behandeld.

Wim

Heerlijk Ontspannend

Beschrijf hier je ervaring

Van oude voeten naar jonge voeten

Zoë Amier

Heerlijk

Beschrijf hier je ervaring

Een heerlijke en rustgevende gezichtsbehandeling gehad van Ani. Zij heeft mij duidelijk advies gegeven en samen met mij gekeken hoe ik mijn huid het best kan verzorgen. Zeker een aanrader!