M van der heijden

Goed geholpen

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Problemen worden snel en netjes opgelost

M van der heijden

Anja Huynen

Alles volgens afspraak en bestelling geleverd. Goed advies, dus ook de juiste keuze gemaakt wat betreft de aanschaf van de Finse sauna.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prima service, goeie vlotte montage van de sauna. Nu heerlijk genieten.

Rudy

Zeer goed

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vriendelijke verkoopers en goede afspraken

Anneke van Soest

Erik Block

Professionele firma met correcte afhandeling (met wat vertraging).

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede ervaring. Maar het zou goed geweest zijn dat er bij de verkoop ook wat alternatieven zouden voorgesteld zijn van bv de kachel, bediening, verlichting, ..
Super vriendelijke installateurs !

Ruud Direcks

Prima bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Correcte afspraken en zeer goede en vakkundige service

Wout en Marjon van Duijn

De verkopers en installateurs zijn kundig en weten waarover zij praten. Zij zijn klantvriendelijk en prettig in de omgang.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Wat betreft onze ervaringen, helaas hebben wij erg lang moeten wachten (bijna 6 maanden) voordat de sauna werd afgeleverd. De communicatie hierover was niet optimaal, echter de verkoopster heeft... Wat betreft onze ervaringen, helaas hebben wij erg lang moeten wachten (bijna 6 maanden) voordat de sauna werd afgeleverd. De communicatie hierover was niet optimaal, echter de verkoopster heeft haar excuses aangeboden en heeft het lange wachten goedgemaakt.

Peter Borgdorff

Een mooi bedrijf met een prachtig assortiment en een uitstekende service in de showroom

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Een goede en deskundige ontvangst in de showroom in Alphen aan den Rijn (waar de door ons gewenste barrelsauna was opgesteld). We moesten wel langer dan verwacht, wachten op de levering en montage.... Een goede en deskundige ontvangst in de showroom in Alphen aan den Rijn (waar de door ons gewenste barrelsauna was opgesteld). We moesten wel langer dan verwacht, wachten op de levering en montage. En niet elk telefonisch contact leverde meteen het goede antwoord op. Maar alles kwam goed.

Fam. Ligtenberg

Zeer goed

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Wij hebben een op maat gemaakte sauna laten plaatsen. Deze is met succes ingebouwd. Enige aandachtspunt van het bedrijf is dat ze moeten werken aan verwachtingenmanagement.
Levertijd van de...
Levertijd van de sauna zou in eerste instantie 12 tot 16 weken zijn. Na 16 weken niets te hebben gehoord hebben wij zelf contact opgenomen. De weken erna hebben wij altijd zelf contact op moeten nemen. De sauna is uiteindelijk na 30 weken geplaatst. Wij vragen ons af wanneer saunakoning ons had gebeld hierover. Ik begrijp dat saunakoning zelf misschien niet veel kan doen aan de lange levertijden op dit moment, maar je kunt wel je klant continu netjes op de hoogte houden.

Verder was alles prima geregeld en hebben ze hier zeer netjes gewerkt en alles keurig ingebouwd.