Vanderghinste

Goede dienstverlening

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede communicatie omtrend de tijd plaatsen,vriendelijke en mensen met ervaring die het afleveren.

Crauwels

Leek ons degelijk

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Langere levertijd en kwaliteit niet top

Reactie Saunakoning.nl:

Beste Filip,
Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat de levertijd van uw sauna helaas was uitgelopen.
Beste Filip,
Dit komt omdat er afgelopen jaar wereldwijd extreem veel vraag is naar 1e klas Scandinavisch fichte en espen hout. Wij doen onze uiterste best om alles zo snel mogelijk hier te krijgen maar in sommige gevallen is dit inderdaad niet gelukt. Excuses hiervoor.
U geeft aan dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van deze buiten sauna. Ik zie in ons systeem nergens een melding, wellicht kunt u mij een mail sturen ( michiel@saunakoning.nl) wat u niet goed vind zodat wij kunnen kijken of wij het kunnen oplossen.
Wij werken alleen met 1e klas Scandinavisch hout wat groeit tegen de poolcirkel en komt van bomen van 40 jaar en ouder. De techniek die in uw sauna zit is van Harvia en wordt in Finland geproduceerd en is het grootste en bekendste merk wat er op de markt te krijgen is.
Graag verneem ik van u.
Michiel Broker
zaakvoerder
michiel@saunakoning.nl

Ann

Ruime keuze in toonzaal, klantvriendelijk

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Professionele uitleg. Vriendelijk en behulpzaam.

G. van Rijt

Prima!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Aankoopproces verliep goed, installatie ook. Het regelmatig informeren over de lange levertijd kan echt beter. (Begin augustus besteld en begin januari geleverd) Kan gebeuren natuurlijk, maar... Aankoopproces verliep goed, installatie ook. Het regelmatig informeren over de lange levertijd kan echt beter. (Begin augustus besteld en begin januari geleverd) Kan gebeuren natuurlijk, maar communiceer pro actief met de klant. De sauna staat inmiddels en werkt prima!

Kim nieuwenhuis

Super service, betrouwbaar en vriendelijk

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Alleen maar goede, prachtige sauna geplaatst, 3 heel vriendelijke jongens kwamen hem plaatsen, helemaal opgebouwd en perfecte uitleg gehad over hoe alles werkt.
De communicatie binnen t bedrijf...
De communicatie binnen t bedrijf verloopt ook prima, ik werd keurig op de hoogte gehouden wbt de levering dat duurde iets langer dan gepland, maar daar hadden hun geen invloed op

De Witte

Goede toonzaal en uitleg gekregen.

Geeft wat het beloofd.

Martin Huisman

Professioneel.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Afspraak is afspraak, marktconforme product prijs.

Pieter Hollenberg

Uitstekend bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De uitleg bij de showroom Alphen ad Rijn was prima, daarna een keuze gemaakt. de levering was sneller dan verwacht, ook de installatie verliet vlot en zonder problemen (de panelen pasten precies... De uitleg bij de showroom Alphen ad Rijn was prima, daarna een keuze gemaakt. de levering was sneller dan verwacht, ook de installatie verliet vlot en zonder problemen (de panelen pasten precies door het trapgat). De warmte is gewoon weldadig en zeer ontspannend. Aanvankelijk wilde ik een combi sauna, maar nu heb ik eerlijk gezegd geen behoefte meer aan de Finse sauna, want de IR cabine wordt gewoon erg heet ! Bovendien vind ik het fijn dat de 9 Infra rood lampen apart aan/uit gezet kunnen worden in 3 aparte groepen, voorzijde, achterzijde en opzij. De muziek gebruik ik niet, want de stilte vind ik juist fijn.

verschuur

Doe wat zij beloven

uitstekend

Sauna koning alphen aan de rijn

Mooi Bedrijf

Zijn goed