Serge Tummers

Super

Proffesioneel.
Proffesioneel.
Ik belde in februari 2021 voor de sauna. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik deze het beste al kon aanschaffen - aanbetaling van slechts 250 euro. Ik had namelijk aangeven dat ik nog met de verbouwing bezig was en dat de sauna pas in mei geplaatst kon worden. Mei werd juli - juli werd september - september werd herfstvakantie... Het verschuiven was steeds geen probleem.
Super!!

Mat van Hoef

Klantvriendelijk en deskundig, behulpzaam personeel

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Netjes geholpen en goed geadviseerd

Martens

Goed!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vlotte verkoop en installatie van onze barrelsauna met houtkachel. Echt genieten!

Norbert Schürmann Deutschland

Met de sauna aconing heb ik qua advies de beste ervaring gehad van Bas en de monteurs die de Finse massief houten sauna hebben opgezet.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Het bedrijf was altijd bereikbaar voor vragen en was ook betrouwbaar in het afspreken van de bezorgdatum.

C Putker

Prima!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

ruime keuze, levering was sneller dan verwacht en snel en vakkundig geinstalleerd

Emile Geraats - Speltstraat 2 - Haler

Goed adres

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Geleverde sauna voldoet aan de wensen, levertermijn exact in de week zoals aangegeven. Sjoerd (de plaatser) is een nette jongen, heeft goed doorgewerkt en goed werk geleverd. Toch enkele... Geleverde sauna voldoet aan de wensen, levertermijn exact in de week zoals aangegeven. Sjoerd (de plaatser) is een nette jongen, heeft goed doorgewerkt en goed werk geleverd. Toch enkele verbeterpunten waaraan ik me gestoord heb omdat het me veel werk en extra geld heeft gekost: ik heb diverse keren gebeld en gemaild om informatie. De informatie die ik kreeg kwam laat, was niet volledig en tegenstrijdig. Ik heb diverse keren gevraagd naar info over de exacte afmetingen, de benodigde ondergrond en de vloer die geleverd zou worden. Daarnaast heb ik diverse malen geinformeerd naar de exacte bendodigde krachtstroom aansluiting. Ik heb 2 verschillende antwoorden gekregen die ook nog eens afweken van de informatie op uw website. Uiteindelijk heb ik zeker €180 teveel uitgegeven om te voldoen aan uw beschrijvingen maar wat niet nodig bleek (ook niet volgens uw installateur). Mijn advies: geef bij aankoop (en via website) een duidelijke beschrijving van de alle maten, benodigde ruimte, benodigde minimale electriciteitseisen etc etc etc. In één schema en voor iedereen duidelijk.

Chris Schretlen

Veel keuze in sauna's, voor ieder wat wils. Zowel basis als uitbreidingen zijn mogelijk .

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Spijtig dat de levertijd van 3 maanden uiteindelijk 7 maanden zijn geworden. De levertijd is wel 3 keer opgeschoven. Veel zelf moeten mailen en bellen. Tijdens de opbouw van de sauna waren er... Spijtig dat de levertijd van 3 maanden uiteindelijk 7 maanden zijn geworden. De levertijd is wel 3 keer opgeschoven. Veel zelf moeten mailen en bellen. Tijdens de opbouw van de sauna waren er verschillende planken beschadigd. Deze zijn voor een groot gedeelte vervangen door het personeel. Nochtans waren er aan de deuringang toch nog enkele zware beschadigingen die we zelf in orde hebben gebracht door er een extra lat op te plaatsen. Goede installateurs die proper werkten.

debroux

OK

Positief

De verbouwing

Prima bedrijf, goed contact mee gehad

Een aanrader

Ivo Gelsing

Goede voorlichting

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Tevreden. Afspraken netjes nagekomen. installatie vlot en netjes.