Bart Poort

Deskundig

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Los van de vertraging in plaatsing vanwege schaarste materialen waren de ervaringen goed

jan krol /weduwnaar van 89 jaar

Goede ervaring

H. de Kraaij

Klantvriendelijk en goede service

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goed advies, nemen alle tijd.

Micha Geeraert

Product dat wij gekocht hebben is prijs / kwaliteit ok

Uw ervaringen bij de Saunakoning

ondanks er wel één en ander is misgelopen is dit uiteindelijk wel allemaal rechtgezet

frooninckx

Heel gedienstig en super vriendelijk

kwaliteit voor goede prijs

Miranda en Martijn

Enjoy life ir 300 besteld in februari. Geleverd in juni.
Soms moeilijk contact te krijgen om status te vragen over bestelling.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Sauna geplaatst door Fabio. Hij belde ong half uurtje voor aankomst.
Super vakkundig, snel en netjes door hem geplaatst.
Sauna is geweldig.

Motivationnow

Uw ervaringen bij de Saunakoning

zeer goed, sneller geleverd dan verwacht, vriendelijk, behulpzaam, netjes, informatief

Brendonck Luc

Sauna besteld maart 2021 , levering voorzien mei juni, nu al 22 juli ,wel een bericht gekregen het zal juli augustus zijn. wel een vriendelijke man toen ik mijn sauna kocht , ik kan dus niet... Sauna besteld maart 2021 , levering voorzien mei juni, nu al 22 juli ,wel een bericht gekregen het zal juli augustus zijn. wel een vriendelijke man toen ik mijn sauna kocht , ik kan dus niet beoordelen wat de sauna betreft. zal wel een antwoord ja of neen zeggen als ik dit bedrijf aanraad. daarom heef ik nu 1 ster, tot nu toe is mijn antwoord beveelt u het bedrijf aan,NEEN zal eind augustus hopelijk kunnen zeggen JA

Uw ervaringen bij de Saunakoning

slechte ervaring wat beloofd werd wat levering betreft.

Bart

Goede service, Top kwaliteit.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Ik heb mijn infraroodcabine besteld in de showroom, zeer goede uitleg en alles kunnen bekijken en testen, levering duurde iets langer dan verwacht. Plaatsing en de nodige uitleg was uitstekend, erna... Ik heb mijn infraroodcabine besteld in de showroom, zeer goede uitleg en alles kunnen bekijken en testen, levering duurde iets langer dan verwacht. Plaatsing en de nodige uitleg was uitstekend, erna was enige miscommunicatie maar na gesprek in de showroom was alles terug in orde. Zeer tevreden en echt een aanrader. Service en communicatie is top.