Peter

Wel aardig

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Sauna assortiment en verkoopservice is goed. Slechte ervaring met de planning, niet goed op orde en ongeïnteresseerd. Uitspraken als "ja komt wel een keer, kan veel langer duren dan de levertermijn.... Sauna assortiment en verkoopservice is goed. Slechte ervaring met de planning, niet goed op orde en ongeïnteresseerd. Uitspraken als "ja komt wel een keer, kan veel langer duren dan de levertermijn. Maar geen idee wanneer"

Fam Spijker

Heel bijzonder

Netjes geholpen

Bert Heuvelsland

Breed aanbod van sauna's en jacuzi's. Goede en deskundige voorlichting.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Erg lange levertijd gedurende welke ik niet op de hoogte gehouden werd van de status en vragen hierover per mail niet altijd werden beantwoord. Kortom: de servide op dit punt kan beter.

Witsenburg-Vaes

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Redelijk goed buiten de oplevering van onze sauna die verliep niet naar behoren!

Balcaen

Superbedrijf, heel correct

Heel goed, aanrader

Leo Tukkers

Keuze uit vele mooie sauna's. Veel informatie hierover op de website

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De Enjoy Life IR200 gekocht. Een zeer mooie complete sauna aan huis geleverd en vakkundig in elkaar gezet. De monteur belde van tevoren nog hoe laat hij er ongeveer zou zijn.

Albert

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Levering duurde even. We blij met eindresultaat

Stefan Maesen

Goed.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Positief. Ook zat ik met enkele vragen en hierop heb ik iedere keer snel een correct antwoord op ontvangen. Ook het plaatsen op de afgesproken datum. Tot nu toe alleen genoten van de aankoop.... Positief. Ook zat ik met enkele vragen en hierop heb ik iedere keer snel een correct antwoord op ontvangen. Ook het plaatsen op de afgesproken datum. Tot nu toe alleen genoten van de aankoop. Hopelijk blijft dit zo. ?

Marjolijn Engelhard

Mooie producten en goede communicatie

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De sauna die ik heb besteld is mooi gemaakt en goed door een medewerker opgebouwd en geïnstalleerd. De communicatie en bereikbaarheid was goed.

Van ballaer

Ruim aanbod, goede informatie en correcte prijs

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Levering en installatie op tijd, iets meer tussendoor info had gemogen