Guido Debruyne

Prettig om mee samen te werken

Positief

Bernadette van den Hoek Van Maarschalkerwaart

Aardig bedrijf met veel
Keuze

Gebo gelato

Een uitstekend bedrijf

Zeer goed uitstekende sero

Hans Wesseling

Een bedrijf dat overzichtelijk zijn producten presenteert tegen redelijke kwaliteit-prijs verhouding!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prettige ontvangst en goede voorlichting.
Vlotte afhandeling en bezorging. Ook de opbouw van de sauna verliep zeer adequaat.

p jordaan

Top

de uitleg over alles en de plaatsing van de sauna krijgt een dikke 10

Jakob de schutter

Goede prijs, goede kwaliteit.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goed geholpen in de showroom om juiste sauna te nemen. Correcte uitleg bij installatie.

A.Houtenbos

Prima, duidelijke uitleg over de IR sauna en Finse sauna.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Uiteindelijk besloten om een 3 in 1 sauna aan te schaffen. Hierdoor kun je perfect combineren: eerst de IR sauna en na een kwartiertje gemakkelijk aanvullen met de Finse sauna. Maar alleen de IR... Uiteindelijk besloten om een 3 in 1 sauna aan te schaffen. Hierdoor kun je perfect combineren: eerst de IR sauna en na een kwartiertje gemakkelijk aanvullen met de Finse sauna. Maar alleen de IR sauna is ook geweldig.

Egbert Meilink

Prima geregeld.
Het duurde even, maar dan heb je ook wat

Prima service

Aerts Henri

Super

correct

Kristians

Degelijk bedrijf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

We hebben vriendelijke ervaringen met jullie.
We hebben vriendelijke ervaringen met jullie.
We werden goed voorgelicht en prima geholpen in de showroom. De bouwer die de sauna heeft neergezet was zeer kundig en vriendelijk. We wachten nu nog op een monteur die nog een raam in de sauna komt zagen. Deze was niet in voorraad.
Hoop dat dit snel wordt afgehandeld.