Bubbelkoning

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Prima geholpen bij het maken van de juiste keuze. Levering en plaatsing ook volgens afspraak gedaan.

H. op de Weegh

Groot assortiment, waardoor advisering onontbeerlijk is.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Vriendelijke verkoper, maar onvoldoende inspelend op de mogelijke wensen van de klant. En zodra een keuze is gemaakt komt er te weinig/onduidelijke informatie (bijvoorbeeld een met de hand... Vriendelijke verkoper, maar onvoldoende inspelend op de mogelijke wensen van de klant. En zodra een keuze is gemaakt komt er te weinig/onduidelijke informatie (bijvoorbeeld een met de hand bijgeschreven "2x230V"). Op zich goed bedoeld, maar beter is te zeggen dat de sauna een eigen groep nodig heeft (of 2).
Overigens zeg ik bij de volgende vraag "nee". Ik doe namelijk nooit aanbevelingen, maar beantwoord specifieke vragen als men daarom vraagt.

Trogam

Verkopen kunnen ze wel ,. Service verlenen niet

Zou verder zoeken...

Reactie Saunakoning.nl:

Beste,
Beste,
Wellicht dat u contact met mij kunt opnemen. ik kom u nergens tegen in ons systeem. U geeft aan info te willen ontvangen echter zie ik nergens een aanvraag van u onder dit email adres.
Kunt u contact opnemen zodat ik u de gewenste informatie kan geven.
Michiel Broker
michiel@bubbelkoning.nl
+31(0)612593287

W Niessen

Na bestelling duurde het wel bijna 7 mnd voor sauna geleverd werd en de informatie over deze late levering werd pas duidelijk nadat wij zelf een paar keer gebeld hadden. De plaatsing van de... Na bestelling duurde het wel bijna 7 mnd voor sauna geleverd werd en de informatie over deze late levering werd pas duidelijk nadat wij zelf een paar keer gebeld hadden. De plaatsing van de barrelsauna was vakmanschap en wij zijn heel blij met onze aanschaf

Uw ervaringen bij de Saunakoning

communicatie kan beter van hun kant

Segers edwin

Ik ben niet echt zo tevreden

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Je wordt onderdruk gezet om vooraf volledig te betalen. Planning is uitgelopen van september tot midden januari en dit zonder enige communicatie. PID dossier,technische fiches, duidelijke... Je wordt onderdruk gezet om vooraf volledig te betalen. Planning is uitgelopen van september tot midden januari en dit zonder enige communicatie. PID dossier,technische fiches, duidelijke veiligheids- en gebruikshandleiding ontbreken. Ik heb nu al twee mails verstuurd met vragen waar onvolledige antwoorden op komen

Reactie Saunakoning.nl:

Beste heer Segers,
Beste heer Segers,
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een maatwerk sauna besteld. Deze hebben wij in onze eigen fabriek in Nederland van A tot Z speciaal voor u ontwikkeld en geproduceerd.
Wat wij vragen is een aanbetaling hiervoor van 25% bij de bestelling en de restant betaling van 75% op de dag van levering maar heeft de voorkeur een dag voor de levering omdat het dan op dezelfde dag op onze rekening staat.
U heeft op de dag van levering gezegd tegen onze monteurs dat u de betaling had gedaan van via een bank overschrijving. Echter kregen wij toch pas een week na datum de betaling pas binnen op onze rekening.
Een PID dossier is niet gebruikelijk voor het opleveren van een sauna. En voor deze maatwerk sauna een speciaal technische fiche opstellen is voor ons mogelijk echter gaat hier veel extra tijd in zitten wat wij dan weer moeten door belasten.
De technische fiche van de sauna techniek heeft u wel gekregen bij de sauna.
Kunt u mij een mail sturen met uw vragen die nog niet beantwoord zijn.
Michiel Broker
michiel@bubbelkoning.nl

Saunakoning Alphen aan de Rijn

Mooie overzichtelijke duidelijk website. Hele ruime uitnodigende showroom en vriendelijk en vakkundig personeel.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Keurig en correct te woord gestaan. Snelle service en vakkundige snelwerkende naar rustige monteur. In 2 uur stond de cabine netjes op zijn plaats. De ontbrekende frontstraler werd gelukkig ook... Keurig en correct te woord gestaan. Snelle service en vakkundige snelwerkende naar rustige monteur. In 2 uur stond de cabine netjes op zijn plaats. De ontbrekende frontstraler werd gelukkig ook zeer snel alsnog geleverd en binnen een kwartier gemonteerd. Super blij mee.

G. Jacobs

Genoeg keuze, goede voorlichting

Prettig.

Nancy Faber

We zijn heel prettig geholpen

Uw ervaringen bij de Saunakoning

De saunakoning komt zijn afspraken na en heeft bij ons een hele mooie sauna in de tuin geplaatst

frank

We waren aangenaam verrast door de fraaie en overzichtelijke showroom in Hoevelaken.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zakelijke en ter zake kundige verkoopadviseur met een transparant verhaal. Plaatsing door een uiterst vriendelijke en vakbekwame monteur die getuigde van ervaring.

Vanderghinste

Goede dienstverlening

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Goede communicatie omtrend de tijd plaatsen,vriendelijke en mensen met ervaring die het afleveren.