Prima ervaring. Keurig te woord gestaan en duidelijke uitleg gehad.

De enorme uitstalling van de badkamers. De enorme keuze.

Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie.
We zijn blij dat u door onze kennis en duidelijke uitleg het badkamermeubel van uw keuze hebt kunnen vinden. We zien u graag nog eens terug in onze showroom, zodat we u dan weer de duidelijk uitleg kunnen geven die u nodig heeft.

Fijne mensen

Bedankt voor uw review.

We zijn goed geholpen en de levering was naar wens

We hadden al een duidelijk beeld van de badkamer. Maar door de inbreng van Sanitaireiland is de badkamer nog mooier geworden met betere materialen.

Bedankt voor uw review.
We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen aan de badkamer die u al voor ogen had. En door onze kennis en ervaring met u te delen, de badkamer met een "gouden randje" is geworden.
We zien u in de toekomst graag nog eens terug in onze showroom.

Robbert

Mooie showroom met prachtige producten. Tot de feitelijke koop is iedereen vriendelijk maar daarna gaat het bergafwaarts met service en Brabantse gezelligheid!

Schowroom en keuze

Bedankt voor uw review.
We zijn blij om te lezen dat u onze showroom mooi vindt en dat u de prachtige producten goed heeft kunnen bekijken. Helaas lezen we ook dat u minder te spreken bent over de service na de koop. Onze oprechte excuses voor de manier waarop u na de koop geholpen bent. We gaan het intern bespreken en werken aan oplossingen, zodat u bij een volgende keer ook na de koop goed en deskundig geholpen wordt.
We hopen dat we u in de toekomst onze showroom toch nog eens komt bezoeken

Ribberink

Klantvriendelijk en goede adviezen zodat je de goede keuzen kunt maken.

Zie boven.

Bedankt voor uw review.
We zijn blij om te lezen dat u door onze kennis, ervaring en goede adviezen de juiste keuzes heeft kunnen maken. Met als resultaat dat u nu een badkamer heeft die voldoet aan u wensen en waarvan u de komende jaren zult genieten.

Magiel van Berkel

Nagenoeg de volledige badkamer gekocht. Advies was eerlijk en goed. Daarnaast zeer vriendelijk ontvangen, zelfs een broodje gehad(!), en geholpen. Levering is conform afspraken verlopen. Klacht die... Nagenoeg de volledige badkamer gekocht. Advies was eerlijk en goed. Daarnaast zeer vriendelijk ontvangen, zelfs een broodje gehad(!), en geholpen. Levering is conform afspraken verlopen. Klacht die speelde is netjes opgelost.

Geven goede en eerlijke adviezen. Met eerlijke adviezen bedoel ik adviezen die niet per se in het voordeel van Briljant Sanitair zijn, maar wel voor ons als klant.

Beste Magiel,
We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over ons.
Beste Magiel,
We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over ons.
Sinds half december is onze nieuwe webshop online. We zijn momenteel hard aan het werk om de vindbaarheid van Briljant Sanitair optimaal te krijgen. Maar toch bedankt voor je tip. Zo weten we dat we er tot op heden nog verder aan moeten sleutelen.
Hopelijk tot ziens!

Fam de Jong

Wij hebben onze badkamer vernieuwd,door goed en eerlijk advies is hij geworden zoals we het ook heel graag wilden!Alle produkten waren op tijd binnen en alles zag er netjes uit.

De 3d tekening geeft een goed beeld van hoe de badkamer eruit kan komen zien,ook kun je dan nog allerlei opties bedenken,de adviseur gaf ons hele goede tips daarbij.
Wij vonden het ook prettig...
Wij vonden het ook prettig dat er rustig de tijd genomen werd om produkten te laten zien.