Richard

Uitstekende showroom, ze hebben erg veel en zeer mooi sanitair. De service en de prijzen zijn daarbij ook zeer goed, dus als wij of familie en bekenden sanitair nodig hebben is Briljant zeker onze... Uitstekende showroom, ze hebben erg veel en zeer mooi sanitair. De service en de prijzen zijn daarbij ook zeer goed, dus als wij of familie en bekenden sanitair nodig hebben is Briljant zeker onze beste tip.

Mooie, goed verzorgde showroom en uitstekende service

Reactie Sanitaireiland:

Bedankt voor uw review. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Het was ook erg fijn om met u samen te werken aan de wensen die u had voor uw badkamer.
Wij zien u graag nog...
Wij zien u graag nog eens terug in onze showroom.

Marcel Lemmens

Zeer goede service bij eerste bezoek, bij eerste offerte en vervolg. Bij aankoop en advies bij uitvoering. Op afgesproken leverdatum geleverd. Briljant Sanitair/Sanitaireiland zeer aan te... Zeer goede service bij eerste bezoek, bij eerste offerte en vervolg. Bij aankoop en advies bij uitvoering. Op afgesproken leverdatum geleverd. Briljant Sanitair/Sanitaireiland zeer aan te bevelen.
Achteraf een minpunt over afvoersiphon van bad. Het waterslot werk niet 100%.

Zeer uitgebreid badkamerprodukten.

Bedankt voor uw review.
Wij zijn van mening dat alles 100% goed moet werken, ook een afvoersifon.
Bedankt voor uw review.
Wij zijn van mening dat alles 100% goed moet werken, ook een afvoersifon.
Heeft u het probleem met de afvoersifon van uw bad al gemeld bij onze aftersales afdeling? Als u dat nog niet heeft gedaan kunt u dat alsnog doen via het service aanvraagformulier op onze website, of door een mailtje te sturen (liefst met foto) naar aftersales@briljantsanitair.nl

In de zaak prima geholpen. Levering conform afspraak. Prima service.
telefonisch af en toe lastig te bereiken.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bedankt voor uw review.
Uw verbeterpunt hebben we genoteerd en we gaan kijken hoe we in de toekomst telefonisch beter bereikbaar kunnen zijn.
We zijn blij dat we u verder goed hebben...
Bedankt voor uw review.
We zijn blij dat we u verder goed hebben kunnen helpen. En hopen u in de toekomst nog eens terug te zien in onze showroom.

Prima winkel, groot assortiment, goede adviezen, prijs technisch op gelijk nivo met anderen.

Problemen worden opgelost.

Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het assortiment en de adviezen die wij u hebben gegeven.
Uw verbeterpunten gaan we intern bespreken, en zoeken naar...
Bedankt voor uw review.
Uw verbeterpunten gaan we intern bespreken, en zoeken naar oplossingen. Om te kunnen groeien heeft Briljant Sanitair / Sanitaireiland de verbeterpunten van onze klanten nodig, daarom willen we u ook bedanken voor uw verbeterpunten.
Wij hopen u in de toekomst toch nog een keer terug te zien in onze showroom.

Leuke ontvangst, prettige benadering, Je krijgt de tijd om zelf uitgebreid rond te kijken zonder verkoper er continu bij. Meedenkend personeel. Ook qua kosten.

Klantvriendelijk!

Bedankt voor uw reactie.
We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen met het vervullen van uw wensen. We hopen u in de toekomst nog eens terug te zien in de showroom.

Heikamp

Zeer goede ervaring

Proffesioneel en er wordt goed begrepen wat je zoekt en er wordt meegedacht in oplossingen

Bedankt voor uw review.
We zijn blij dat we jullie goed hebben begrepen ;-) en met jullie hebben mogen meedenken. Met als resultaat dat jullie de komende jaren kunnen genieten van jullie nieuwe badkamer, die voldoet aan jullie wensen.
We hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien in de showroom.

Johan

Prima, goede service,

vakkundige mensen

Bedankt voor uw review.
Het spijt ons zeer dat het afleveren van uw spullen niet conform de afspraak is verlopen. Dit had niet mogen en kunnen gebeuren. En zeker niet zonder dit met u te hebben overlegd. We gaan er alles aan doen om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
We hopen dan ook dat u in de toekomst nogmaals voor ons kiest, zodat u kunt ervaren dat we aan de slag zijn gegaan met uw verbeterpunt.

Nico Buys

Adviseur heeft zich goed verdiept in onze wensen en deze ruim binnen budget gerealiseerd

Men wil allereerst goed adviseren, daarna thuis nadenken en terugkomen om de zaak nog eens door te praten. Pas daarna wordt er zonder aan te dringen over opdrachten gesproken.

Bedankt voor uw review.
Meedenken met de klant, door ons goed te verdiepen in de wensen van de klant is een van de punten waarmee we ons willen onderscheiden van onze concurenten. We zijn dan ook blij om te lezen dat u die manier van werken als positief ervaart.
Wij hebben de samenwerking met u ook als zeer positief ervaren. We hopen dan ook dat u in de toekomst weer voor ons kiest.

C.Busman

Geen opdringerige vragen of druk uitoefenen. Gewoon zoals je verwacht . Beveel het iedereen aan.
Telefonische vragen correct beantwoord

Groot bedrijf met een opvallend groot assortiment in veel prijsklassen

Bedankt voor uw review.
We vinden het fijn dat we u hebben kunnen helpen met het vinden van de juiste douchewand. We zien u in de toekomst graag nog eens terug komen.

B. van de Geer

Briljant Sanitair

Goede hulp bij keuze, nette aflevering en nette hulp bij ruilen van object dat niet voldeed

Bedankt voor uw reactie.
Wij zijn blij dat u met onze hulp het sanitair heeft kunnen vinden wat aan uw wensen voldoet.
We zien u in de toekomst graag terug in onze showroom.