JP de Kloet

Fijn bedrijf met een goed advies!

Veel keuze, grote showroom, uitgebreid geholpen

Wij zijn zeer tevreden over de service.
Ze denken mee om tot een goede oplossing te komen.

Hans van Bergen

Fantastische service.
Na twee jaar is de kunststof douchehouder afgebroken.
Fantastische service.
Na twee jaar is de kunststof douchehouder afgebroken.
Op mijn vraag waar ik een nieuw onderdeel kon bestellen, kreeg ik snel het antwoord, dat after sales contact met de leverancier had opgenomen en binnen een paar dagen kreeg ik het onderdeel gratis in de bus. Geweldig!

Snelle accurate service

Zeer vriendelijk personeel, vakkundig nemen de tijd voor goed advies.
Mooie showroom.

Kwaliteit, klantvriendelijk, ruime sortering.

E.roelofse

Goed en vriendelijk.
Alles goed adviseren.

Je wordt goed geholpen.
En hebben veel keus.

Petra Jacobs

Onze ervaring is prima. We hebben op een rustige manier alles kunnen uitzoeken.

Vriendelijk personeel, gezellige showroom, zeer veel keus, helderheid over prijzen.

Verrassend grote showroom met een fantastische variëteit aan keuzemogelijkheden. Prima ervaring. Voldoende vrijheid om ons te oriënteren terwijl personeel ten alle tijde bereid was om ons te helpen... Verrassend grote showroom met een fantastische variëteit aan keuzemogelijkheden. Prima ervaring. Voldoende vrijheid om ons te oriënteren terwijl personeel ten alle tijde bereid was om ons te helpen bij het maken van keuzes.

Keuzemogelijkheden
Deskundigheid personeel

Job Kramer

Bij Sanitaireiland staan persoonlijke aandacht en uitstekende service centraal. Ik ben dan ook erg goed geholpen. Ook een zeer grote showroom met veel inspiratie. Een echte aanrader om eens te... Bij Sanitaireiland staan persoonlijke aandacht en uitstekende service centraal. Ik ben dan ook erg goed geholpen. Ook een zeer grote showroom met veel inspiratie. Een echte aanrader om eens te bezoeken!

Uitstekende service, persoonlijke aandacht, advies op maat.

Prima, snel geholpen, vriendelijk personeel

Goeie prijs, duidelijke deals

M den Hartog

Na 4 jaar gaan we opnieuw een woning bouwen en hebben geen moment getwijfeld; Snel naar Briljant in Maurik! Veel keus, goede prijzen, en veel vakkennis. Ook al waren we op zaterdag pas laat in de... Na 4 jaar gaan we opnieuw een woning bouwen en hebben geen moment getwijfeld; Snel naar Briljant in Maurik! Veel keus, goede prijzen, en veel vakkennis. Ook al waren we op zaterdag pas laat in de showroom, we werden al snel geholpen door Dion and het maakte niet uit dat we wat langer door moesten. We hebben eerlijk en goed advies gekregen en toen we keken of er ook goedkopere opties mogelijk waren werden we ook daarmee professioneel geholpen. We hebben twee mooie badkamers en toiletten besteld.

Vriendelijke- en tegelijkertijd professionele bediening. Echt heel vakkundig en Dion begreep al heel snel wat onze smaak was en hoe de verschillende elementen daar in pasten. Mooie 3D tekeningen en... Vriendelijke- en tegelijkertijd professionele bediening. Echt heel vakkundig en Dion begreep al heel snel wat onze smaak was en hoe de verschillende elementen daar in pasten. Mooie 3D tekeningen en een concurrerende prijs. Wij houden nogal van een beetje tempo en Dion ging daar erg goed mee om.