Vriendelijk, behulpzaam en met kennis van de producten.

Zie hierboven.

Berry

Erg klantvriendelijk en denken goed mee.

Ruime keus en goede prijs/kwaliteit!

Anita Visser

Prima vriendelijke mensen, heel veel keuze, niet opdringerig, niet te duur. En eerlijke antwoorden.

Al blijf je uren twijfelen over wat te nemen, ze blijven vriendelijk en de prijzen zijn aantrekkelijk
Niet duur en eerlijke antwoorden.

Marty Kelder

Voor ons is was dit een tot nu toe onbekend bedrijf, alhoewel het niet ver bij ons vandaan gevestigd was. Door toeval kwam ik hiermee in contact omdat ik op internet aan het zoeken was.
We...
We zijn erg vriendelijk ontvangen en vonden precies wat we zochten. Het werd allemaal keurig afgehandeld. Prijs kwaliteit waren in overeenstemming.
Het wastafelmeubel met toebehoren werd keurig afgeleverd. We zijn buitengewoon tevreden. Echter er is één heel klein minpuntje: de overloop in de wastafel was voorzien van een prachtig chroom (dachten wij) sierrandje. Na de eerste keer dat we de wasbak schoonmaakte, kwam al het chroom van het sierrandje. Het bleek van plastic te zijn. Zeer slechte kwaliteit dus. Jammer van het totaal product. Het chroom ging er dus met een beetje schoonmaakmiddel gewoon van af. Dit is dus een punt van aandacht.

Ja, de keuze is bijzonder groot. Voor elk wat wils. Prettige bediening.

Prettig contact, goed advies ,mooie showroom,

Goede uit leg over de producten
Zeer goede service.

Bedrijf zonder poespas, eerlijke prijs, goede informatie, helder en duidelijk.

Zeer concurerende prijs,
er is veel als show opstelling te zien,
Aftersales is uitstekend

Nicole de Rooij

Onze ervaring is goed, we zijn vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Hebben een fijn advies gekregen en de maatwerk kasten van eiken staan prachtig!

Vriendelijke ontvangst en mooi maatwerkmateriaal!

Per toeval op dit bedrijf gestuit. We waren op zoek naar een santitair-specialist met een ruime showroom.

Grote showroom
Goede hulp tijdens het uitzoeken van de producten

Hanneke

Goed advies tijdens de koop, diverse keren daarna telefonisch contact gehad, altijd antwoord op onze vragen gekregen. Erg fijn geholpen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige begeleiding. Geen moeite te veel.

rijnen

Wij zijn goed geïnformeerd door de medewerkers.
Wij zijn goed geïnformeerd door de medewerkers.
De kranen zijn inmiddels geplaats een van de kranen functioneert goed en de andere kraan functioneert ook goed, maar zit niet stevig in de muur.
Graag jullie advies.

Hebben heel veel kennis in huis, is erg vertrouwelijk.