Rotra

8.2/10
7.8/10

Heersema

Zending 5 dagen vertraagd, kon geen reden voor worden gegeven dan onze agent was het pallet kwijt. Geen communicatie, geen actieve opvolging vanuit Rotra. Zelf keer op keer contact op moeten nemen.... Zending 5 dagen vertraagd, kon geen reden voor worden gegeven dan onze agent was het pallet kwijt. Geen communicatie, geen actieve opvolging vanuit Rotra. Zelf keer op keer contact op moeten nemen. Schandalig!

Donckers

Nette chauffeur, opvolging bij email boeking is zeer traag moest verschillende keren na bellen

De Boer Export

Nu meerdere zendingen via Rotra gelopen, tot op heden zeer tevreden.
De Italië afdeling toonde zich een fijne sparringspartner.

Kroon K

Aangegeven looptijden groepage zending halen is een utopie, facturatie is een grote bende prijzen zijn dubbel zo hoog in vergelijking met offerte. Medewerkers verschuilen zich of doen net of ze het... Aangegeven looptijden groepage zending halen is een utopie, facturatie is een grote bende prijzen zijn dubbel zo hoog in vergelijking met offerte. Medewerkers verschuilen zich of doen net of ze het niet snappen. Nooit meer met deze firma list en bedrog

Reactie Rotra:

Geachte heer,
Geachte heer,
We begrijpen dat u, tot onze spijt, de samenwerking met Rotra bij het versturen van uw zendingen niet als optimaal hebt ervaren. We zien echter dat uw transporten op correcte wijze zijn afgerekend conform offerte/Voorwaarden echter dat u in een andere veronderstelling was. Om u tegemoet te komen hebben we, ondanks dat u correct bent belast, u een voorstel gedaan de factuur gedeeltelijk te crediteren. Voor wat betreft uw opmerking omtrent het niet halen van de looptijd lijkt niet correct te zijn en wordt (ook niet op ons verzoek) verder onderbouwd/aangetoond of welke zending het zou betreffen. We kunnen hier dan ook geen verdere actie op ondernemen.
Koninklijke Rotra

MM

Het was een eerste ervaring maar eigenlijk hoop ik ook de laatste. Na veelvuldig contact met een klantonvriendelijke medewerker die het ook meerdere malen naliet tijdig te reageren is er een factuur... Het was een eerste ervaring maar eigenlijk hoop ik ook de laatste. Na veelvuldig contact met een klantonvriendelijke medewerker die het ook meerdere malen naliet tijdig te reageren is er een factuur verstuurd die onduidelijk is door de opbouw ervan en dat ook nog in een verkeerde valuta.
Vervolgens moest ik per direct deze factuur betalen en stond pardoes de volgende ochtend mijn levering bij de zaak. Toen werd er wel snel gehandeld maar ook weer niet met oog voor de klant.

Reactie Rotra:

Beste Matthijs,
Beste Matthijs,
Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Spijtig dat u de communicatie en de voortgang niet als optimaal hebt ervaren. We hechten, naast een voorspoedige afwikkeling van de zendingen die we voor onze klanten mogen verzorgen, grote waarde aan een prettige en efficiënte communicatie waarbij de klantbeleving centraal staat. We zien dat in de communicatie enig wederzijds misverstand is geweest hetgeen we betreuren. We vertrouwen erop dat we voor toekomstige zendingen onze diensten opnieuw mogen bewijzen en u naar tevredenheid kunnen blijven bedienen.
Koninklijke Rotra

LH

We hebben voor zowel wegtransport als luchtvracht prettig contact met de mensen van Rotra. Er wordt snel gereageerd op aanvragen voor luchtvracht. We worden vervolgens Keurig op de hoogte gehouden... We hebben voor zowel wegtransport als luchtvracht prettig contact met de mensen van Rotra. Er wordt snel gereageerd op aanvragen voor luchtvracht. We worden vervolgens Keurig op de hoogte gehouden over de status van de zending.

BvD

Snelle competitieve offerte voor transport naar Engeland. Rotra is erg goed mettransporten naar Engeland. Wordt vlot geleverd overeenkomstig afspraken. Ga zo door!

Devenyns Karel

Order-picking en transport van planten/bomen is een just-in-time gebeuren. We verzorgen zelf onze binnenlandse transporten en hebben dagelijkse trafieken met NL. Door een toenemend aantal... Order-picking en transport van planten/bomen is een just-in-time gebeuren. We verzorgen zelf onze binnenlandse transporten en hebben dagelijkse trafieken met NL. Door een toenemend aantal bestellingen uit buitenland (web-shop, on-line...) organiseerden we al transporten van Hamburg tot Marseille. Een transport naar Zweden schrikte de meeste transporteurs echter af, of de offerteprijs werd verdubbeld. Echter Rotra heeft de lading 'zonder morren' geladen en keurig on-time afgeleverd.

R.N.

Zeer vlotte correcte afhandeling. Levering en ophaling op gevraagde tijdstippen.