Roompot Vakanties

Roompot Vakanties Ook benieuwd naar feedback over de webshop Roompot Vakanties? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5022
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Roompot Vakanties met 8.7/10. Gebaseerd op 5022 ervaringen.

Arjen Van Daalen

Wachtmuziek is erg vervelend als je in de wacht staat (wat overigens ook te lang duurt).
verder wens ik gewoon te betalen op het park bij inchecken en niet van te voren....

Suzanne Lieve Grauls

Heb wel ongeveer 17 keer mijn aankomst- en vertrekdatum moeten invullen, tot mijn grote ergernis. goed dat ik roompot ken en weet dat er een meer dan correcte prijs/ kwaliteit- verhouding is.

Els Klebach
Uitstekend (10/10)
Els Klebach
Score voor Roompot Vakanties:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelheid, makkelijk, goede service en natuurlijk koos konijn.

Antonetta Brolsma
Antonetta Brolsma
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gemak van bestellen, goed overzicht en makkelijk bereikbaar (telefonisch).

Jan Verweij
Jan Verweij
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vind de concrete invulling van het animatieprogramma overtuigend.

Wim Petersen
Uitstekend (10/10)
Wim Petersen
Score voor Roompot Vakanties:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vond het prettig om mijn vraag via de chat te stellen. ik kreeg meteen antwoord. en een link om verder te gaan. top.

Berend Streun
Berend Streun
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al vele malen gebruik gemaakt van deze vakantie verblijf, als het niet goed was ,zou ik hier niet meer terugkomen.

Ad De Koning

Roompot is een fantastische organisatie.
het was alleen jammer dat mijn kortingsbon niet geldig was voor mijn boeking van 11/8-14/8.
er zat geen 4 weken tussen.
is met behulp van de chat goed uit gelegd.
blijf toch jammer, wij als 65+ers met een klein pensioen wij willen toch de kleinkinderen weer een leuk weekend bezorgen op het park weerterbergen.
ad de konng.

Thea Vorenkamp

Website is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, helder en duidelijk, ziet er mooi uit leuk met alle foto's..
redelijk snel kreeg ik iemand aan te telefoon toen ik toch een vraag had. deze dame was uitermate vriendelijk en behulpzaam..
ik ben 1 x eerder in een van jullie parken geweest, dat beviel prima dus viel de keuze nu weer op roompot voor een onverwachts weekeindje weg.

Sylvia Birkhoff

Boeken ging vrij makkelijk alleen een accomodatie op de kaart zoeken was wat moeilijk. de kaart is erg klein en nummers zijn niet makkelijk te vinden.

Bedrijfsinformatie

Roompot Vakanties is een leidende aanbieder van vakantieparken en actief in het management en de exploitatie van bungalowparken en campings. Roompot Vakanties biedt haar trouwe gasten aantrekkelijke vakantiebestemmingen in Nederland en Duitsland, zowel aan de kust als in het bos. Er is een sterke aanwezigheid van parken in de provincie Zeeland, en een gevarieerd aanbod aan vakantieparken in een aantrekkelijke natuurlijke omgeving in het binnenland.
Adres
Mariapolderseweg 1