Roompot Vakanties

Roompot Vakanties Ook benieuwd naar feedback over de webshop Roompot Vakanties? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5986
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Roompot Vakanties met 8.7/10. Gebaseerd op 5986 ervaringen.

Penny Mae de Vroom

Zie nu pas bij de bataaloverzichten dat ik 19 euro betaald heb voor een voorkeurstoeslag (neem aan dat dit de voorkeurskeuze was van het huisje) dit was niet duidelijk vermeld op het moment van keuze helaas.

Gert Kwant

Ik geef maar een 6 omdat het heel onduidelijk is om direct aan te geven hoeveel dagen je wilt verblijven. dit kan alleen per week. in volgende vensters kun je pas 10 of 11 dagen kiezen. moest eerst bellen wat ook nog eens 20 eurocent per minuut kost..

Frans van Vlijmen
Frans van Vlijmen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

We moesten betalen voor de keuze van het huisje ,maar het was het laatste, dus weinig keus..
we hebben ook heel erg lang moeten wachten aan de telefoon.

Gre Wiskerke
Gre Wiskerke
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prijsopbouw onduidelijk tijdens boeken.

C.G. Oppelaar
C.G. Oppelaar
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geen e-mail sturen als je een proforma boeking bekijkt.

Agnes Klompmaker

Bij het zoeken naar diverse villa's moest ik vaak weer opnieuw beginnen. dit vond ik niet prettig..
ik zou het fijn vinden om dan meerdere vensters naast elkaar te kunnen gebruiken.

Wilma Messelink
Wilma Messelink
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Julie vragen of ik het park aanbeveel, dat is lasting the zeggen als je er nog niet geweest bent. de accommodative spark ons aan.
en de omgeving.

AG

Ik vind het irritant dat ik steeds opnieuw de leeftijden en aankomst- en vertrekdata in moest vullen als ik een andere accommodatie bekeek om prijzen te vergelijken. de bekeken accommodaties kan de site ook onthouden want die krijg ik nu als reclame bij andere websites tussendoor, dus moet niet moeilijk zijn... verder topsite!.

Angelique Kuilboer
Angelique Kuilboer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik gaf een 6 omdat het boeken lastig was. uiteindelijk gelukt via een link via whatsapp want het contact was wel snel.

J.C. Rookmaker

Ik heb eerder geboekt bij roompot. ik kwam zaterdag om 19:00 met mijn camper het terrein op rijden. via de intercom ben ik binnen gelaten. de receptie was net aan het sluiten en ben doorgereden naar het restaurant. hier werd mij te kennen geven mij te melden bij de receptie aan de voorzijde van het park. ze zeiden nog het is 19:02 en deze is gesloten. ik heb toen maar een plekje gezocht en me nergens aangemeld. vervolgens heb ik het terrein de volgende dag weer verlaten.

Bedrijfsinformatie

Roompot Vakanties is een leidende aanbieder van vakantieparken en actief in het management en de exploitatie van bungalowparken en campings. Roompot Vakanties biedt haar trouwe gasten aantrekkelijke vakantiebestemmingen in Nederland en Duitsland, zowel aan de kust als in het bos. Er is een sterke aanwezigheid van parken in de provincie Zeeland, en een gevarieerd aanbod aan vakantieparken in een aantrekkelijke natuurlijke omgeving in het binnenland.
Adres
Mariapolderseweg 1