Fijne vakantie gehad. Park is massaal, maar dat merk je niet echt.

Sylvia Wetters

Super vakantie voor jonge kinderen, die hebben genoten

De ligging van het park is super! Ook privé sanitair is erg fijn.
De ligging van het park is super! Ook privé sanitair is erg fijn.
Wat erg tegenviel was de zuiverheid van het zwemwater en er was nauwelijks waterdruk bij de douches in het zwembad, dat was slecht.

Super park en vriendelijk personeel. Mooie locatie! Alleen de tuinmeubelen mochten wel wat schoner dat is het enige verder helemaal top. Oja en de cooker deed het niet.

Jammer van al die muggen

Herma Philipoom

Netjes park. Fijne sfeer. Leuke accomodsties.

Enige minpunt was de dierenpoep op het speeleiland.

We hebben een fantastische week gehad.

Wij waren voor de 2e keer op het park in Gulpen in hetzelfde huisje vlakbij de natuurspeeltuin. De kinderen hebben zich hier uren achtereen kunnen vermaken. Het park en de huisjes zien er modern en... Wij waren voor de 2e keer op het park in Gulpen in hetzelfde huisje vlakbij de natuurspeeltuin. De kinderen hebben zich hier uren achtereen kunnen vermaken. Het park en de huisjes zien er modern en schoon uit. Het in- en uitchecken ging heel vlot. Het hartelijke ontvangst met een welkomstdrankje vinden wij een pluspunt!
In de minishop kun je lekkere broodjes halen en de nodige boodschappen.

We ervaarden de tv als matig. Geen netflix ontvangst vanuit eigen abonnement. Jammer. Zeker als het regent. Bergruimten in de kledingkasten is erg donker(zwart) waardoor kleding niet te... We ervaarden de tv als matig. Geen netflix ontvangst vanuit eigen abonnement. Jammer. Zeker als het regent. Bergruimten in de kledingkasten is erg donker(zwart) waardoor kleding niet te onderscheiden is. Met 2 personen geen probleem , maar met kinderen of 4 volwassenen een ramp(je)

Glaswerk is zeer minimaal. 4 personen ieder een glas de hele dag door? Vraagt veel afwassen=warm water.

Wegzetmogelijkheden in douche is te mager. Denk hierbij aan flesjes, spiegel voor slechtzienden, Zeker als je met 4 personen bent. Tafeltje oid zou goed zijn. Wij hebben er een bijzettafel in de hoek gezet.

C Verschuur

Mooi park. Dat het autovrij is geeft rust. Mooiste mini golfbaan ooit. Vriendelijke medewerker. Alleen het huis 238 rook heel erg naar Indiase curry bij aankomst. Storend. Wij moesten het fornuis... Mooi park. Dat het autovrij is geeft rust. Mooiste mini golfbaan ooit. Vriendelijke medewerker. Alleen het huis 238 rook heel erg naar Indiase curry bij aankomst. Storend. Wij moesten het fornuis inclusief filters helemaal zelf schoonmaken om van de lucht af te komen. Overal hebben wij een goed verblijf gehad.

Jack Coomans

Lekker ontspannen tot rust komen