Perfecte ligging, leuk huisje, mooi en rustig park. De kids vonden de animatie ilv Tiffany geweldig.

Min: bij aankomst was het huisje nog niet schoon. We moeten nog ruim een uur wachten. Vond ik erg jammer. Het huisje was niet volledig schoon, haren in de douche en op toilet.

Erg fijn, we hebben genoten, alleen jammer dat we er pas om 4 uur in kunnen, raar dat je voor een paar uren eerder moet betalen.

Wij komen al 20 jaar op dit vakantiepark, zoals altijd was het verblijf weer heerlijk.
Het is een prachtig onderhouden park en de ligging is perfect.
Wij hopen nog vele jaren terug te...
Het is een prachtig onderhouden park en de ligging is perfect.
Wij hopen nog vele jaren terug te komen en te genieten van het verblijf bij jullie.

Vaatwasser was dichtgeslipt. beide armen de gaatjes geleegd. Van vlees tot eierschaal. eerste 2 keer moest het weer opnieuw draaien, maar na het verwijderen draaide het goed.
Park was mooi,...
Park was mooi, klein stukje lopen van het centrum.

Gezellige accommodaties, schoon park en gastvrije ontvangst. Mogelijkheid elektrische huurfietsen goed in te stellen( stuur en zadel) was onvoldoende. Verder een heerlijke plek om tot rust te komen.

Debby

Geweldige ligging en net park. Wij zijn al plannen aan het maken om volgend jaar weer te komen.

Rust, ruime opzet, mooie omgeving

C Meurs

Super fijne vakantie gehad!

Geweldig gehad op jullie park

We hebben een geweldige vakantie gehad en hebben genoten. Geweldig park en prachtige ligging.
Als ik een minpuntje mag geven, ik vind de hygiëne in de accomodaties erg belangrijk en dat kon beter. Maar al met al zijn we zeer positief en komen we graag nog een keer terug!