Miranda Nicolaas

Ik kom elk jaar. Heerlijk tot rust komen in een fijne natuurlijke omgeving.

Mark

Heerlijk park vlakbij het strand.
Mooie moderne huisjes .
Mooi zwembad met leuke glijbanen.
Heerlijk park vlakbij het strand.
Mooie moderne huisjes .
Mooi zwembad met leuke glijbanen.
Personele bezetting in supermarkt en snackbar op aankomst dagen is een uitdaging voor ze.
Zat mogelijkheden voor bezoeken van steden in de omgeving.

We hebben een leuk weekend gehad. Het verblijf was schoon, goed en leuk ingericht. Het zou fijn zijn als de trap van de veranda ook aan de kant van de parkeerplaats zou zijn. Ook voor mindervaliden.... We hebben een leuk weekend gehad. Het verblijf was schoon, goed en leuk ingericht. Het zou fijn zijn als de trap van de veranda ook aan de kant van de parkeerplaats zou zijn. Ook voor mindervaliden. Daarnaast zou een gang van de ene chalet naar de andere ook prettig zijn. Maar ik begrijp de opzet.

Park is mooi, maar heeft minder faciliteiten dan we vooraf dachten. Voor onze dochter van bijna 8 hadden speeltuinen niet veel te bieden. Het zwembad is mooi, maar wel best klein (terwijl het... Park is mooi, maar heeft minder faciliteiten dan we vooraf dachten. Voor onze dochter van bijna 8 hadden speeltuinen niet veel te bieden. Het zwembad is mooi, maar wel best klein (terwijl het verkocht wordt als groot). Lange rijen bij de glijbanen ook. Verder is het water aan de frisse kant. het warm waterbad heeft dezelfde temperatuur als de rest overigens.
Verder mooi en ruim huis! Schoonmaak was voor het oog goed, maar onder bed, bank op lamp etc vies. loungeset was niet aanwezig. ligbedden in tuin erg vies. Dat zou niet moeten voor forse prijs die je

We hebben voor de 4e keer genoten in het strandhuisje! Zodra je het huisje binnen stapt krijg je ineens rust in je kont, we hebben weer een mooi herinnerings weekend gemaakt 🩷 kom maar op met die... We hebben voor de 4e keer genoten in het strandhuisje! Zodra je het huisje binnen stapt krijg je ineens rust in je kont, we hebben weer een mooi herinnerings weekend gemaakt 🩷 kom maar op met die bon. ;) dan boeken wij snel weer met onze 3 dochters !!

Fijne vakantie gehad! Fijn park!

Een heel plezierig park, ruim opgezet, heel groen, schoon en je voelt je er welkom.

Over het algemeen een net en mooi onderhouden park. Onze cottage was toe aan onderhoud oa. vieze muren, losgelaten kitwerk, slechte bedden

Heel jammer dat er geen fatsoenlijke horeca is,...

Heel jammer dat er geen fatsoenlijke horeca is, het hoofdgebouw is daarom erg ongezellig en onpersoonlijk. Ook het zwembad is erg ongezellig.
Verder was het opvallend dat er veel personeel voor de animatie was (teveel), maar niemand beschikbaar voor achter de bar... echt een gemiste kans.

Prima verblijf en heerlijk rustige maar toch ook centrale ligging

Coby Borgo

Redelijk goed schoon huis. Jammer dat restaurant niet alle dagen open is. Leuk dat er steeds meer uitdaging voor kinderen is . Sport en spel.